SPORT
Superliga pod nowym szyldem
Orlen został sponsorem tytularnym rozgrywek o mistrzostwo Polski w piłce ręcznej, zarówno u mężczyzn i u kobiet. Kontrakt została podpisany na trzy lata.
Na mocy nowej umowy, marka Orlen, oprócz obecności w nazwie rozgrywek, będzie eksponowana na strojach meczowych wszystkich klubów, parkietach, bandach LED i statycznych podczas 349 meczów najwyższego szczebla rozgrywek męskiej i kobiecej piłki ręcznej w Polsce.
– Orlen to największa firma multienergetyczna w tej części Europy. Budujemy silną, globalną markę nie tylko realizując duże programy inwestycyjne, ale także wspierając najbardziej popularne dyscypliny sportu w Polsce, jedną z nich jest bez wątpienia piłka ręczna. Dlatego po połączeniu z PGNiG podjęliśmy decyzję, że będziemy kontynuować sponsoring tytularny tych rozgrywek i w ramach Grupy Orlen pozostaniemy partnerem Superligi. Polskie kluby to liczące się zespoły w europejskich rozgrywkach, a w zbliżającym się sezonie po raz pierwszy w historii aż pięć z nich zagra w fazach grupowych dwóch najważniejszych rozgrywek na kontynencie. Liczymy na to, że nowy sezon przyniesie jak najwięcej sukcesów – powiedział Daniel Obajtek, prezes Orlenu.
– Jesteśmy dumni, że tak silny i stabilny partner nadal będzie wspierać rozwój ligowych rozgrywek piłki ręcznej i dostrzega przy nich potencjał promocyjny dla marki Orlen. To dla nas dowód zaufania i potwierdzenie dobrze wykonywanej pracy. To strategiczne partnerstwo umożliwi dalsze podnoszenie wartości rozgrywek, zarówno w wymiarze sportowym jak i organizacyjno-marketingowym. Jestem przekonany, że czeka nas mnóstwo niesamowitych sportowych emocji w trakcie meczów szczypiornistek i szczypiornistów – powiedział Piotr Należyty, prezes Superligi.
Superliga zyskała nowe logo oparte na monogramie S, zamkniętym w „poruszonym” sześciokącie, całkowicie nowe kolory, bazujące na intensywnym pomarańczowym i chłodnej mięcie oraz dedykowaną typografię.
Sezon Orlen Superligi ruszy pod koniec sierpnia.