SPORT
Rafał Kielczyk nowym szefem marketingu w Koronie
Marketing w Koronie Kielce ma nowego szefa. Będzie nim Rafał Kielczyk, który z klubem związany jest od ponad pięciu lat.
Zastąpi on na tym stanowisku Darię Wollenberg, która wraz z prezesem Łukaszem Jabłońskim ogłosiła odejście z szeregów Złocisto-Krwistych. Choć precyzyjnie rzecz ujmując, Kielczyk wejdzie w buty Michała Sołysiaka, który tę funkcję miał sprawować zaledwie dwa dni i nie doczekał się nawet swojej prezentacji.
Wszystko przez jego powiązania z danym obozem politycznym, co wywołało wielkie oburzenie wśród kibiców klubu. Sternicy Żółto-Czerwonych zdecydowali się więc na powołanie na tę funkcję jednego z asystentów Wollenberg oraz byłego rzecznika prasowego klubu.
– Zmiana nie będzie zmianą diametralną. Prawa ręka staje się dowodzącą – powiedział prezes Karol Jakubczyk, przestawiając zastępcę Darii Wollenberg.
?❤️ Michał Sołtysiak wytrzymał dwa dni na stanowisku dyrektora marketingu ?
— Mateusz Żelazny (@mateuszzelazny) June 12, 2024
Klub postanowił go wymienić na Rafała Kielczyka. Decyzja bardzo dobra, ale można było zrobić tak od razu bez szukania innych opcji i puszczania ich w eter.
Zbędne zamieszanie.