REGION
W poniedziałki załatwimy sprawy do godziny 18.
Przypominamy o wydłużonym czasie pracy Sali Obsługi Klientów Świętokrzyskiego OW NFZ przy al. IX Wieków w Kielcach. W każdy poniedziałek zainteresowani mogą tu załatwić swoje sprawy do godziny 18.
- Wydłużenie godzin pracy w każdy poniedziałek to ukłon w stronę tych, którzy pracują codziennie do 16. Chcemy, by i oni mieli szansę załatwić swoje sprawy bez zwalniania się z pracy czy brania urlopu – podkreśla Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego oddziału NFZ.
W Sali Obsługi Klientów Świętokrzyskiego OW NFZ przy al. IX Wieków w Kielcach zainteresowani mogą złożyć wniosek o wydanie EKUZ i odebrać kartę, złożyć skierowanie na leczenie uzdrowiskowe, potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne, potwierdzić profil zaufany, złożyć wniosek o objęcie dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym czy zweryfikować dane w Centralnym Wykazie Ubezpieczonych.
Bez zmian, czyli w godz. 8.30-15.30 można wykonać pomiary w kiosku profilaktycznym.
- Przypominamy również o możliwości skorzystania z obsługi w czasie „cichej godziny”. W każdy wtorek w godz. 14 - 15 w SOK panują specjalne warunki. Światła są wygaszone, a telefony i komunikaty głosowe wyciszone. Rozmowy są prowadzone w sposób cichy i niezakłócający spokoju. Dbamy, by podczas załatwiania spraw nic nikogo nie rozpraszało, a dzieci towarzyszące dorosłym zapraszamy do Kącika Małego Klienta – mówi Szczepanek.
Konsultacje z pracownikiem NFZ można odbyć także nie wychodząc z domu, co jest szczególnie ważne, gdy dni są coraz krótsze, temperatury coraz niższe. Jest to możliwe dzięki bezpłatnej usłudze e-doradca NFZ (poprzez wideo-spotkanie w dni robocze od 8:00 do 16:00) - wystarczy umówić spotkanie klikając w link https://e-doradca.nfz.gov.pl/ e-Doradca NFZ odpowie na pytania ogólne. Jeśli w trakcie wideo-spotkania okaże się, że sprawa wymaga osobistej wizyty placówce, e-Doradca NFZ zapisze na spotkanie oraz wskaże jakie dokumenty będą potrzebne.