MIASTO
Ratusz szuka chętnych do pomocy w promocji miasta
Kielecki Urząd Miasta zachęca do zgłoszenia swojego projektu i wzięcia udziału we wspólnym stworzeniu planu promocji miasta na przyszły rok. Wybrane zgłoszenia zostaną uwzględnione w oficjalnym kalendarium wydarzeń.
Projektem promocyjnym może być dowolne działanie, wydarzenie, akcja, inicjatywa czy pomysł, które promuje organizatorów, ich działalność, jak i Miasto Kielce oraz jest związane z gospodarką, kulturą, sportem czy turystyką. Zaproszenie zostało skierowane m.in. do jednostek miejskich, uczelni czy instytucji wojewódzkich. Swoje projekty mogą zgłosić również firmy, stowarzyszenia, fundacje oraz osoby prywatne.
– Spróbujemy stworzyć efekt synergii. Tworzymy wspólny kalendarz uzupełniających się imprez, których organizatorem nie musi być zawsze Ratusz. Na samym początku chcemy skoordynować terminy, tak aby te imprezy się nie pokrywały. Naszym zobowiązaniem jest na pewno promocja tych wydarzeń poprzez media społecznościowe czy stronę internetową – mówi Jacek Kowalczyk, dyrektor Wydziału Promocji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta.
Po analizie i weryfikacji pod kątem potencjału promocyjnego wybrane projekty zostaną uwzględnione w kalendarium wydarzeń, które znajdzie się w „Planie promocji”. Dzięki temu organizatorzy, mieszkańcy i turyści zyskają dostęp do harmonogramu atrakcji zaplanowanych w przyszłym roku w Kielcach.
W zeszłym roku do programu zgłosiło się ponad 200 inicjatyw. Organizatorzy mają nadzieję, że w tym roku uda im się powiększyć tę liczbę.