SPORT
Mistrz Polski z najwyższą frekwencją. O tysiąc lepszą od wicemistrza
Barlinek Industria Kielce osiągnął najwyższą frekwencję na domowych meczach PGNiG Superligi. Średnio spotkania mistrza Polski oglądało 2518 widzów.
Spółka zrządzająca rozgrywkami przedstawiła statystyki frekwencyjne. 182 spotkania PGNiG Superligi obejrzało w halach łącznie 221 089 kibiców, co daje średnią frekwencję na poziomie 1215 osób na mecz. 35 spotkań w lidze zgromadziło ponad dwutysięczną publikę.
Najwyższa frekwencja padła w Hali Legionów. Wyniosła 2518 osób – o osiem więcej od hali w Ostrowie Wielkopolskim.
Poza podium w tym zestawieniu znalazła się Orlen Wisła Płock, która miała frekwencję niemal od tysiąc osób mniejszą od „żółto-biało-niebieskich. Spotkania w Orlen Arenie oglądało średnio 1665 widzów.
To jednak tam zanotowano najlepszy wynik w pojedynczym meczu. Grudniową „Świętą Wojnę” obejrzało 5352 osób. Rewanż w Hali Legionów 4100 widzów.