SPORT
W drodze do "Spodka" stanie specjalny billboard o Industrii Kielce
Industria Kielce wciąż szuka drugiego sponsora tytularnego. Jak informowaliśmy, w ostatnich dwóch miesiącach odbył się szereg spotkań z różnymi firmami, ale jeszcze nie przyniosły rezultatu. Klub chce wykorzystać możliwości marketingowe związane z mistrzostwami świata.
Czasu na znalezienie drugiego sponsora, który zająłby w nazwie miejsce Łomży, jest coraz mniej. O tym, co może stać się z drużyną, jeśli nie uda się rozwiązać finansowych problemów pisaliśmy – TUTAJ.
Klub nie rezygnuje z walki o utrzymanie zespołu na dotychczasowym, bardzo wysokim poziomie. Niebawem na głównej drodze dojazdowej do katowickiego „Spodka” stanie specjalny billboard informujący o tym, że dziewiętnastokrotny mistrz Polski potrzebuje sponsora tytularnego.
W stolicy województwa śląskiego mecze pierwszej fazy mistrzostw świata rozegra reprezentacja Polski. W środę, 11 stycznia, zagra z Francją, a następnie ze Słowenią i Arabią Saudyjską. W spotkaniu otwierającym turniej może zagrać aż dziewięciu zawodników Industrii Kielce.
Projekt JoinBertus poinformował również, że w ramach zadań uzupełniających będzie prowadzona kampania na portalu LinkedIn.