SPORT
Vive czwartą siłą w mediach społecznościowych
Vive Kielce zajęło czwarte miejsce wśród europejskich klubów piłki ręcznej w raporcie dotyczącym działalności w sferze mediów społecznościowych.
Zasięg mediów społecznościowych „żółto-biało-niebieskich” to niemal 270.000 użytkowników. Najwięcej spośród nich związanych jest z profilem na Facebooku, ponad 221.000 internautów. Drugie pod względem popularności jest konto na Instagramie, które obserwuje 31,900 osób. Ponad 7.000 użytkowników śledzi profil Twitter oraz subskrybuje kanał telewizji klubowej na YouTube.
Dwa pierwsze miejsca w zestawieniu zajmują kluby wielosekcyjne - FC Barcelona Lassa i Paris Saint Germain. Na trzeciej pozycji uplasował się mistrz Niemiec - Rhein Neckar Lowen. Miejsca w zestawieniu przygotowaną przez agencją marketingu sportowego Sport Result za plecami naszego klubu zajmują - THW Kiel, Telekom Veszprem, SG Flensburg Handewitt, Montpellier HB i Vardar Skopje.
źródło: vtkielce.pl