SPORT
Korona chętnie oglądana w sieci
YouTube’owy kanał Korony Kielce wykręcił w listopadzie ponad 130 tysięcy wyświetleń. To trzeci wynik spośród wszystkich klubów PKO Ekstraklasy.
Jak wygląda kondycja kanału Korony Kielce na portalu YouTube? Do lat świetlności jeśli chodzi o wyświetlenia nadal brakuje, natomiast patrząc przez pryzmat całej stawki najwyższego szczebla rozgrywek wyniki na tej popularnej stronie internetowej wyglądają o niebo korzystniej.
Świadczy o tym zestawienie, które na łamach swojego Twittera opublikował Marcin Szczupak, użytkownik tej platformy. Wynika z niego, że Korona Kielce zanotowała w listopadzie trzecie miejsce pod względem liczby wyświetleń, zajmując ostatnie miejsce podium za Widzewem Łódź i Ruchem Chorzów.
Na to miejsce złożyło się 137 tysięcy wyświetleń w 38 materiałach, a także 6 tysięcy interakcji. Najczęściej wyświetlanym filmem był ten z kategorii shorts (krótkie, około 30-sekundowe materiały) przestawiający oprawę z meczu Korony Kielce z Jagiellonią Białystok podczas 11 listopada (14 tysięcy odsłon).
Dobrze wypadł także TikTok kielczan. Złocisto-Krwiści w listopadzie wykręcili tam 1,4 miliona wyświetleń, plasując się na szóstym miejscu w stawce.
Najbardziej angażujące profile klubów @_Ekstraklasa_ #Ekstraklasa (2023/2024) na TikToku w listopadzie 2023 r. - ranking wg sumy wyświetleń wideo z ubiegłego miesiąca.
— Marcin Szczupak (@marcinszczupak) December 12, 2023
1️⃣ @PuszczaMKS 4,4 mln wyświetleń
2️⃣ @PogonSzczecin 3,1 mln wyświetleń
3️⃣ @Jagiellonia1920 2,5 mln wyświetleń… pic.twitter.com/vRitOgRbHz