REGION
Zmiana miejsca Punktu Obsługi Klienta świętokrzyskiego NFZ
1 lipca przeniesiony zostanie Punkt Obsługi Klienta Świętokrzyskiego Oddziału NFZ w Kielcach, który będzie mieścił się poza siedzibą Funduszu, na al. IX Wieków Kielc 2a.
– To bardzo dobra wiadomość dla mieszkańców województwa świętokrzyskiego, ponieważ punk został przygotowany według najnowszych standardów obsługi. Każdy wchodzący pobierze numerek do swojego "okienka" . Numer wyświetli się na elektronicznej tablicy ogłoszeń. O najnowszych zmianach i akcjach prowadzonych przez Fundusz będzie się można dowiedzieć z elektronicznego banneru. Pomieszczenie będzie klimatyzowane – tłumaczy Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego oddziału NFZ. – Budynek będzie mieścił się tuż przy rondzie u zbiegu ul. Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc, obok zielonego szklanego budynku. Od 1 lipca wszyscy pacjenci którzy będą chcieli potwierdzić zlecenie na wyroby medyczne, złożyć wniosek na leczenie uzdrowiskowe, wyrobić kartę EKUZ, założyć lub potwierdzić profil zaufany proszeni są o przybycie na aleję IX Wieków Kielc 2a – uzupełnia rzecznik.
Nowy punkt będzie czynny w dni robocze: w poniedziałek w godz. 8.30-17.00. oraz od wtorku do piątku w godz. 8.30-16.00.