MIASTO
Akcja dla Misi rozrasta się
Dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie całej Polski kolorują misie dla Misi. Akcja zbiórki pieniędzy niezbędnych do leczenia 4-letniej Michalinki nabiera rozpędu. Dziewczynka od ponad dwóch lat walczy z białaczką. Niestety, Narodowy Fundusz Zdrowia nie sfinansuje jej pełnego leczenia. Konieczna jest zbiórka ponad 180 000 franków szwajcarskich, żeby móc przeprowadzić walkę z chorobą za granicą.
Na chwilę obecną udało się zebrać 51% wymaganej kwoty, jednak czas goni nieubłaganie. Dlatego pracownicy Grupy Edukacyjnej S.A., właściciela marek wydawnictw MAC Edukacja i Juka postanowili wziąć sprawę w swoje ręce i wnieść do akcji swój udział. W najbliższą środę, 10. czerwca w siedzibie firmy przy ulicy Witosa 76 spotkają się wspólnie, by przeprowadzić zbiórkę pieniędzy. Dodatkowo, Zarząd firmy podjął decyzję o podwojeniu zebranej kwoty. Dzieci pracowników pokolorują misie, które zostaną przesłane następnego dnia do siedziby organizatora po to, by w trakcie finału akcji 14. czerwca w Warszawie połączyć je w jeden wielki łańcuch.
Jak mówi Dominika Borkowska, dyrektor personalny Grupy Edukacyjnej S.A. Nie trzeba być rodzicem, żeby wyobrazić sobie wymiar tej tragedii. - Nasze firmy są obecne na rynku wydawnictw edukacyjnych od ponad 25 lat, nasze produkty tworzymy z myślą o dzieciach i dla dzieci, dlatego właśnie ta sprawa jest nam szczególnie bliska. Dołączenie do niej jest w naszej organizacji naturalnym, oddolnym gestem – mówi dyrektor.
Akcję w Internecie wspiera coraz więcej znanych i lubianych osób. Wśród nich są m.in.: Marcin Gortat, Krzysztof Hołowczyc, Maciej Orłoś, Maciej Kurzajewski, Danuta Stenka, Marcin Bosak, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Patrycja Markowska, Anna Guzik, Anna Wyszkoni, Tomasz Karolak, Tomasz Kot, Kinga Preis, Katarzyna Skrzynecka, Anna Popek. Znaczenie ma każdy, nawet drobny gest każdego z nas.
Więcej informacji o projekcie: http://www.misiedlamisi.pl.