REGION
Narodowy Fundusz Zdrowia bada satysfakcję klientów


Narodowy Fundusz Zdrowia chce poznać opinię klientów na temat bezpłatnej i całodobowej infolinii . To już czwarte tego typu badanie.
W przypadku rozmów z klientami infolinii NFZ badanie polega na przeprowadzeniu telefonicznych ankiet z osobami, które skorzystały z usług Telefonicznej Informacji Pacjenta NFZ i wyrazili zgodę na kontakt ankietera z firmy badawczej.
Ankieterzy najpierw zapytają, jak ważny dla klienta jest dany aspekt kontaktu z infolinią. Później klient oceni konkretną rozmowę.
– Dzięki opinii klientów zyskujemy ważne wskazówki, co powinniśmy poprawić lub udoskonalić, aby nasze usługi jeszcze lepiej były dopasowane do potrzeb. Z badań dowiemy się również, z których aspektów naszej działalności klienci są najbardziej zadowoleni – zaznacza Paweł Florek.
Z Telefoniczną Informacją Pacjenta można skontaktować się telefonicznie, wysyłając wiadomość e-mailową lub porozmawiać przez czat z konsultantem. Specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami działa również czat z tłumaczem języka migowego. W 2023 r. konsultanci infolinii NFZ odebrali 1,5 mln połączeń.
Bezpłatna i całodobowa infolinia NFZ jest dostępna pod numerem 800 190 590.



![[FILM] Motocyklisto – jednośladem bezpiecznie do celu!](/media/k2/items/cache/bb81f09f13f85ab4f5e3c194144c4bff_L.jpg)




