REGION
NFZ ogranicza wizyty w siedzibie oddziału. Zobacz, jak załatwiać sprawy w Funduszu
W związku z występowaniem przypadków koronawirusa w Polsce, NFZ mając na uwadzebezpieczeństwo pacjentów oraz pracowników Oddziału Funduszu, informuje, że zostały wprowadzone ograniczenia osobistego kontaktu i wizyt w siedzibie Oddziału Funduszu przy ul. Jana Pawła II 9 w Kielcach oraz w Punktach Obsługi w Ostrowcu Świętokrzyskim, Sandomierzu i Kielcach.
NFZ zachęca do: pozostawiania dokumentów w skrzynce znajdującej się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ i punktów obsługi, przesyłania dokumentów drogą mailową lub drogą pocztową na adres: Świętokrzyski OW NFZ w Kielcach
- Jana Pawła II 9 25-025 Kielce.
Pacjenci mogą również korzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta, która działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu pod bezpłatnym numerem telefonu: 800 190 590.
Osoby które chcą załatwić sprawy w:
- Wydziale Współpracy Międzynarodowej:
- wnioski o wydanie kart EKUZ prosimy przesyłać drogą mailową na adres: ekuz@nfz.gov.pl.
- dotyczące pozostałych spraw na adres: wf13@nfz.gov.pl .
Kontakt telefoniczny z Wydziałem: 41 36 46 215, 41 36 46 222, 41 36 46 136
Sprawy dotyczące planowanego leczenia za granicą (formularze E112/S2) mogą być załatwiane w siedzibie Oddziału po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem 41 36 46 215.
- Wydziale Spraw Świadczeniobiorców i Służb Mundurowych mogą przesyłać dokumenty drogą mailową na adres: biuro@nfz-kielce.pl
Kontakt telefoniczny z Wydziałem:
41 36 46 249 – Naczelnik Wydziału,
41 36 46 160 – umowy dobrowolnego ubezpieczenia, zaświadczenia,
41 36 46 146 – weryfikacja statusu ubezpieczenia zdrowotnego,
41 36 46 288 – skargi i wnioski,
41 36 46 211 – wnioski- leczenie uzdrowiskowe.
Sprawy dotyczące złożenia wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia dobrowolnego załatwiane będą w siedzibie Oddziału po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numer 41 36 46 160.
Skierowania na leczenie uzdrowiskowe mogą być przekazywane wyłącznie drogą pocztową lub mogą być pozostawiane w skrzynce znajdującej się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ / punktów obsługi. (41 36 46 211 -wnioski- leczenie uzdrowiskowe).
III. Wydziale Gospodarki Lekami
Zlecenia na wyroby medyczne, które wymagają potwierdzenia przez pracownika Oddziału prosimy przesyłać pocztą lub pozostawiać w skrzynce znajdującej się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ / punktów obsługi.
Informacja telefoniczna dotycząca zleceń pod numerem telefonu 41 36 46 237.
Kontakt telefoniczny z Wydziałem w innych sprawach realizowanych przez Wydział: (dostęp i aktualizacja danych w systemie SNRL, zbiorcze zestawienia recept i raportów statystycznych aptecznych):
41 36 46 176
41 36 46 179
41 36 46 293
41 36 46 312
TYLKO sprawy dotyczące PILNEGO zaopatrzenia w wyroby medyczne tj. zaopatrzenie w wyroby comiesięczne (pieluchomajtki, cewniki, worki stomijne) oraz w wyroby niezbędne w przypadkach konieczności zaopatrzenia po urazach np. ortezy, kule mogą być załatwiane w punktach obsługi.
Przypominamy również o możliwości kontaktu z Telefoniczną Informacją Pacjenta, która działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Bezpłatny numer 800 190 590.
Wszelką korespondencję do Oddziału należy kierować wyłącznie drogą pocztową lub pozostawić w skrzynkach znajdujących się na zewnątrz budynku głównej siedziby NFZ oraz punktów obsługi.