REGION
NFZ ogranicza przyjęcia interesantów
Ze względu na bezpieczeństwo epidemiologiczne od poniedziałku (24.01) zmieni się sposób obsługi klientów świętokrzyskiego oddziału NFZ. Będzie ona dostępna w formie telefonicznej, mailowej, a w formie wizyty osobistej wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu.
Jak informuje Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego oddziału NFZ, w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia udzielają konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępni pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590. Natomiast informacje na temat leczenia uzdrowiskowego można uzyskać pod numerem 41 36 46 241 (w godz. 8-12), a interwencje dotyczące skarg i wniosków odbierane są pod numerem tel. 41 36 46 288.
W zmienionej formule będzie działać stanowisko ds. profilaktyki i promocji zdrowia. Doradca ds. profilaktyki i promocji zdrowia dostępny jest telefonicznie pod numerem 41 36 46 301. Natomiast do odwołania nie będzie możliwe korzystanie z pomiarów w samoobsługowym kiosku profilaktycznym.