MIASTO
Rozpoczęły się prace nad strategią promocji Miasta Kielce 2030+
W miniony piątek, 11 czerwca, prezydent Bogdan Wenta podpisał umowę z konsorcjum firm, które zajmą się projektowaniem strategii promocji Miasta Kielce 2030+.
Jak informuje Tomasz Porębski, rzecznik prasowy prezydenta Kielc, głównym założeniem dokumentu będzie kształtowanie marki stolicy województwa świętokrzyskiego oraz określenie nowoczesnych i skutecznych sposobów jej marketingu.
- Kielce powinny być rozpoznawalne na arenie krajowej i międzynarodowej w kontekście swoich niepowtarzalnych walorów przyrodniczych oraz atrakcji turystycznych. Chcemy, by były postrzegane jako miasto, w którym warto zamieszkać, studiować czy rozwijać swój biznes – mówi prezydent Bogdan Wenta.
- Realizowane przez nas działania promocyjne, by były skuteczne, powinny pozostać spójne, stąd podjęliśmy decyzję o przygotowaniu strategicznego dokumentu. Stanie się on dla nas przewodnikiem kształtowania marki miasta przy udziale mieszkańców. Chcemy sprawić, by kielczanie poczuli się „ambasadorami” miasta, ponieważ to oni są jego największą wartością – podkreśla.
Realizacją prac projektowych zajmie się wyłonione w zapytaniu ofertowym konsorcjum firm Cpoint sp. z o.o. oraz Radosław Kubaś - Doradztwo Gospodarcze.
- Jest nam niezmiernie miło, że wspólnie z kielczanami będziemy mogli opracować strategię promocji miasta. Dokument zawierać będzie pomysły, rozwiązania i narzędzia wdrażania charakteryzujące się elastycznością, które pozwolą na wykorzystanie dokumentu w długim horyzoncie czasowym bez potrzeby jego nadmiernie częstej aktualizacji - mówi Radosław Kubaś, partner zarządzający Cpoint.
Założenia nowego wizerunku Kielc będą bazować na atutach miasta, a ich definiowanie będzie się odbywać, m.in. przy udziale mieszkańców. Zakończenie prac nad strategią promocji przewidziane jest na koniec roku.