MIASTO
Rozpoczęły się prace nad strategią promocji Miasta Kielce 2030+
![Rozpoczęły się prace nad strategią promocji Miasta Kielce 2030+](/media/k2/items/cache/a874369ec32f193f2ef2e6c47d9137b2_XL.jpg)
![Rozpoczęły się prace nad strategią promocji Miasta Kielce 2030+](/media/k2/items/cache/a874369ec32f193f2ef2e6c47d9137b2_L.jpg)
W miniony piątek, 11 czerwca, prezydent Bogdan Wenta podpisał umowę z konsorcjum firm, które zajmą się projektowaniem strategii promocji Miasta Kielce 2030+.
Jak informuje Tomasz Porębski, rzecznik prasowy prezydenta Kielc, głównym założeniem dokumentu będzie kształtowanie marki stolicy województwa świętokrzyskiego oraz określenie nowoczesnych i skutecznych sposobów jej marketingu.
- Kielce powinny być rozpoznawalne na arenie krajowej i międzynarodowej w kontekście swoich niepowtarzalnych walorów przyrodniczych oraz atrakcji turystycznych. Chcemy, by były postrzegane jako miasto, w którym warto zamieszkać, studiować czy rozwijać swój biznes – mówi prezydent Bogdan Wenta.
- Realizowane przez nas działania promocyjne, by były skuteczne, powinny pozostać spójne, stąd podjęliśmy decyzję o przygotowaniu strategicznego dokumentu. Stanie się on dla nas przewodnikiem kształtowania marki miasta przy udziale mieszkańców. Chcemy sprawić, by kielczanie poczuli się „ambasadorami” miasta, ponieważ to oni są jego największą wartością – podkreśla.
Realizacją prac projektowych zajmie się wyłonione w zapytaniu ofertowym konsorcjum firm Cpoint sp. z o.o. oraz Radosław Kubaś - Doradztwo Gospodarcze.
- Jest nam niezmiernie miło, że wspólnie z kielczanami będziemy mogli opracować strategię promocji miasta. Dokument zawierać będzie pomysły, rozwiązania i narzędzia wdrażania charakteryzujące się elastycznością, które pozwolą na wykorzystanie dokumentu w długim horyzoncie czasowym bez potrzeby jego nadmiernie częstej aktualizacji - mówi Radosław Kubaś, partner zarządzający Cpoint.
Założenia nowego wizerunku Kielc będą bazować na atutach miasta, a ich definiowanie będzie się odbywać, m.in. przy udziale mieszkańców. Zakończenie prac nad strategią promocji przewidziane jest na koniec roku.
![Zmiana dyrektora w KCK. Agata Klimczak-Kołakowska zrezygnowała](/media/k2/items/cache/ffa903d07ee3a7199e968fd9164121db_L.jpg)
![Kino letnie i „zapylacze” w Ogrodzie Botanicznym](/media/k2/items/cache/ca0d12e82e0aac1dd3ab32471f199d64_L.jpg)
![Przy Leśnej jednak nie będzie szkoły? Nadzór budowlany wstrzymał prace](/media/k2/items/cache/95f50e852d54c11cda3fb00b41038d52_L.jpg)
![W Kielcach będzie więcej wiat przystankowych?](/media/k2/items/cache/8533d924ac699ea136e84b1244950b43_L.jpg)
![Podaruj książkom drugie życie](/media/k2/items/cache/a2ace4ed5c58418aa6cc7ef81dc03c95_L.jpg)
![Piknik dla osób niewidomych w Pietraszkach. Uczestnicy dotarli na... tandemach](/media/k2/items/cache/7ee343933cfd5881e9d104df4cede5fa_L.jpg)
![Warsztaty, masaż i spotkania z terapeutą w Świętokrzyskim Klubie Abstynentów](/media/k2/items/cache/016ee1eb51d94fa3441f124ffe987df0_L.jpg)
![Uwaga, oszukują na ZUS! Zamiast dodatku, strata kilkudziesięciu tysięcy](/media/k2/items/cache/62db69791b307b04f66dc58047012892_L.jpg)
![Harcerski koncert galowy zbliża się wielkimi krokami](/media/k2/items/cache/369bea722a811ffba0976c1ae8bdacfc_L.jpg)