MIASTO
Nieprzemyślane zakupy
Robienie zakupów – dla jednych jest to sposób na odpoczynek, inni uważają to za męczący obowiązek, a jeszcze inni kojarzą to z wieloma problemami. Bo co zrobić kiedy kupimy coś szybko, bez zastanowienia i dokładnego obejrzenia towaru, a później okazuje się, że produkt jest uszkodzony, bądź nam nie odpowiada?
Większości z nas zakupy kojarzą się z czymś przyjemnym. Jednak czasami mogą sprawić wiele kłopotów. A dlaczego? O Tym mieszkańcy Kielc:
{audio}Mieszkańcy o zakupach|kupuj.mp3{/audio}
No właśnie, i co zrobić jeśli zakupimy uszkodzony towar, lub rzecz, która w gruncie rzeczy okazuje się nam niepotrzebna? Odpowiedzi na te pytania udzielił nam Dariusz Pyk, Miejski Rzecznik Konsumentów.
{audio}Dariusz Pyk, Miejski Rzecznik Konsumentów|naodl.mp3{/audio}
A w przypadku towarów kupionych bezpośrednio w sklepie?
{audio}Towar ze sklepu|zwr.mp3{/audio}
Dariusz Pyk dodaje, że każdy mieszkaniec Kielc, który ma problem z zakupionym przez siebie towarem i nie wie jak go rozwiązać, może bezpłatnie skorzystać z pomocy Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
{audio}Pomoc oferowana przez rzecznika|pom.mp3{/audio}
A z czym konsumenci mają największe problemy?
{audio}Problemy, z którymi borykają się mieszkańcy Kielc|najpro.mp3{/audio}
Siedziba Miejskiego Rzecznika Konsumentów znajduje się w Urzędzie Miasta Kielce przy ulicy Strycharskiej 6. Kielczanie mogą zgłaszać swoje problemy osobiście, mailowo, bądź telefonicznie. Szczegółowe informacje dotyczące spraw konsumentów znaleźć można na stronie Stowarzyszenia Konsumentów Polskich .