MIASTO
Kielce dołączają do akcji #CityWillWait i promują największe atrakcje turystyczne
Kielce dołączyły do akcji #CityWillWait, która ma na celu podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród odbiorców stron firmowych w czasie kwarantanny. W ramach przedsięwzięcia promowane będą największe atrakcje przyrodnicze i kulturowe naszego miasta.
Akcję rozpoczęła w połowie marca Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Inicjatywa i hasło zostały następnie rozpropagowane na kolejne miasta, które chcą podtrzymać zainteresowanie podróżami oraz zaprosić do zwiedzania po zniesieniu ograniczeń wprowadzonych z powodu koronawirusa. W akcji promowane są produkty turystyczne i atrakcje takie jak muzea, instytucje kultury, hotele i obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki oraz wydarzenia. Wspólna kampania promocyjna #CityWillWait jest także zachętą do odkrywania miast online za pomocą wirtualnych spacerów, panoram i gier miejskich.
Do kampanii przystąpiły już organizacje w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Toruniu i Olsztynie. Teraz w akcję włączyły się Kielce, które zostały zaproszone do udziału przez tzw. internetową "zaczepkę".
- Chcemy pokazać, że nie zawieszamy naszych działań i że nasze miasta są cały czas otwarte na turystów. Promocja będzie się odbywać na wspólnej platformie, ale każde miasto będzie mogło zaprezentować to, co ma najlepszego - mówi Grzegorz Sowiński, zastępca dyrektora Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu Urzędu Miasta w Kielcach.
Promocja w ramach akcji #CityWillWait jest prowadzona jest na głównych stronach internetowych poszczególnych miast oraz w mediach społecznościowych.