Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

CIEKAWOSTKI

Poinformuj swoich klientów o promocji, wykorzystując stojaki reklamowe!

wtorek, 18 maja 2021 13:00 / Autor: Radio eM
Poinformuj swoich klientów o promocji, wykorzystując stojaki reklamowe!
Poinformuj swoich klientów o promocji, wykorzystując stojaki reklamowe!
Radio eM
Radio eM

Wyróżniamy wiele typów reklam, wśród których królują te internetowe. Docieranie do klientów poprzez media społecznościowe czy wyszukiwarkę Google potrafi przynieść wiele korzyści, jednak to nie jedyne formy budowania pozytywnego wizerunku firmy. Żeby pokazać się klientom lokalnym, można wyjść do nich z reklamą, której na pewno nie przeoczą. Mowa o takich nośnikach, jak: kasetony, szyldy, tabliczki i stojaki reklamowe. To na tych ostatnich dziś się skupimy. Zobacz, w jaki sposób powiadomić innych o trwającej promocji i nakłonić ich do skorzystania z oferty.

Odpowiednio przekazana informacja o promocji może przynieść zyski

Przemierzając sklepy często zwracamy uwagę na żółte bądź czerwone tabliczki z napisem: Przecena! Chętnie sięgamy po produkty, oznaczone hasłem Promocja albo te, umieszczone w dziale ze zniżkami rzędu -30%, a nawet – 50%. Tego rodzaju hasła reklamowe zwykle są prezentowane konsumentom za pośrednictwem specjalnie do tego zaprojektowanych stojaków. To pojedyncze lub podwójne konstrukcje, wsparte na metalowej nodze. W ich górnej części znajduje się wydzielone miejsce na plakat, broszurę albo kartkę z hasłem promocyjnym. Kształt oraz wysokość wyrobu powoduje, że całość jest dobrze widoczna i mobilna – gdy tylko zajdzie taka potrzeba, stojak można przenieść w inne miejsce.

Wolnostojąca reklama w formie standu ma wzbudzać zainteresowanie konsumentów i kierować ich uwagę na konkretne produkty. Jeśli stojaki reklamowe są stosowane w firmach usługowych, mogą też pełnić funkcję informacyjną. Prezentować ceny usług, zawierać szerszy opis oferty albo ukazywać zdjęcia danych obiektów (co jest wykorzystywane np. w biurach nieruchomości i biurach podróży). Ich marketingowy charakter sprawia, że po stojaki najchętniej sięgają właściciele sklepów. Umieszczając plakat w ramce, można wygodnie wyeksponować dowolne treści reklamowe.

Forma przekazu ma znaczenie! Po stojak reklamowy zgłoś się do producenta

Nienagannie zaprezentowane informacje podobają się klientom. Starannie przygotowany plakat zachęca do tego, żeby mu się przyjrzeć. Nie odstrasza tak, jak przypadkowa kartka, zawieszona między półkami z produktami. Jeśli dbasz o wizerunek swojej firmy i chcesz wspierać sprzedaż przy pomocy profesjonalnych nośników reklamy, zajrzyj na stronę producenta VERACO. Oferuje on nowoczesne stojaki z aluminium i metalu, wewnątrz których można umieszczać plakaty oraz inne materiały reklamowe. Informacje o aktualnych promocjach podane w takiej formie na pewno zaciekawią Twoich klientów. Wdrażaj różnorodne działania marketingowe i obserwuj korzyści, jakie z nich płyną! Duży wybór materiałów POS znajdziesz na stronie firmy Veraco. Sprawdź, jakie stojaki czekają w asortymencie i wybierz najciekawsze do swojego sklepu.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO