Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

CIEKAWOSTKI

Otwarcie salonu Recman w Galerii Echo. Konkurs z nagrodami

czwartek, 12 lipca 2018 13:12 / Autor: Piotr Wójcik
Otwarcie salonu Recman w Galerii Echo. Konkurs z nagrodami
Otwarcie salonu Recman w Galerii Echo. Konkurs z nagrodami
Piotr Wójcik
Piotr Wójcik

Recman - polska marka eleganckiej odzieży męskiej, której garnitury nosi sam mistrz Wimbledonu, Łukasz Kubot - już 19 lipca otworzy swój najnowszy salon w Kielcach w Galerii Echo. Z tej okazji aż do 21 lipca na wszystkich odwiedzających czekają atrakcyjne rabaty i wiele niespodzianek.

Recman to marka odzieżowa specjalizująca się w produkcji męskich garniturów i akcesoriów. Powstała w 1986 roku i od tego czasu ma swoich wiernych fanów wśród mężczyzn, ceniących wygodę i ponadczasową elegancję. Wszystkie kolekcje marki są projektowane i szyte w Polsce - to z kolei  zapewnia jej sympatię bardziej świadomych, odpowiedzialnie podchodzących do mody konsumentów, dla których etykieta Made in Poland to gwarancja najwyższej jakości i dbałości o detale.

Flagowym wyrobem Recman są stylowe garnitury dostępne już od 579 zł oraz modne marynarki występujące w cenie od 489 zł. Wśród bogatej oferty znajdują się również koszule, spodnie, swetry, polo, płaszcze i kurtki, stylowe obuwie oraz wyszukane akcesoria i dodatki.

Elegancki sport nie może obyć się bez doskonale skrojonych garniturów

Gdy w 2011 roku Recman stał się Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie ziemnym, marka zaczęła być kojarzona z tym prestiżowym sportem. Idealnie skrojone garnitury z logo marki służą naszym tenisistom poza kortem np. podczas konferencji prasowych i oficjalnych spotkań. Polski tenis ma potencjał, czego dowodem jest oszałamiający sukces Łukasza Kubota, najwybitniejszego polskiego tenisisty, który od 2017 roku jest oficjalnym ambasadorem marki Recman oraz mistrzem deblowego turnieju Wimbledon.

Ponad 150 tysięcy złotych na realizację dziecięcych marzeń

Marka angażuje się również w akcje społeczne. Od 2014 r. Recman współpracuje z Fundacją Mam Marzenie, wraz z którą realizuje projekt Muszka Marzeń. Zasady akcji są proste: każde 5 zł ze sprzedaży muszki Mosca firma przeznacza na realizację dziecięcego marzenia. W ten sposób udało się sfinansować zakup komputera, wycieczkę do Legolandu czy wyjazd na mecz Barcelony. Łącznie dzięki zaangażowaniu klientów i pracowników firmy Recman przekazał na konto Fundacji ponad 150 000 zł, co przełożyło się na realizację aż kilkudziesięciu marzeń.

Otwarcie nowego salonu nie może przejść bez echa

W dniach 19-21 lipca każdy, kto odwiedzi nowy salon Recman w Galerii Echo przy ul. Świętokrzyskiej 20, będzie mógł skorzystać z 20% zniżki na produkty nieprzecenione.

Zapraszamy na wielkie otwarcie! Skorzystaj z przygotowanych przez markę atrakcji!

*******************

UWAGA!!!

Z OKAZJI OTWARCIA SALONU RECMAN OGŁASZAMY KONKURS Z NAGRODAMI.

Zwycięży ten, kto w najciekawszy sposób odpowie na pytanie: "Krawat czy mucha? Co wybierasz i dlaczego?"

Odpowiedzi umieszczajcie w komentarzach pod tym postem lub pod artykułem na stronie. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 18 lipca o godzinie 12.00

Przewidziane nagrody:  perfumy Recman Challenger (1 i 2 miejsce),3 miejsce elegancki krawat

Recman a.jpg      Recman b.jpg

*******************

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO