CIEKAWOSTKI
Konkurs na najlepszy biznes Online. Artykuł sponsorowany
Razem z zespołem InterStudio podjęliśmy decyzję, aby w ramach świątecznej reklamy zorganizować konkurs, którego laureat otrzyma kompleksową pomoc w zakresie otwarcia własnego sklepu internetowego. Będzie to nie tylko przygotowanie w pełni funkcjonalnej platformy sprzedażowej ale również przygotowanie merytoryczne.
Co was zmotywowało do zorganizowania konkursu?
Celem kampanii jest promocja lokalnej przedsiębiorczości. Przychodzi do nas wiele osób, które mają fantastyczne pomysły na sprzedaż online, niestety głównym problemem jest brak funduszy oraz odpowiedniej wiedzy marketingowej.
Razem z zespołem InterStudio podjęliśmy decyzję, aby w ramach świątecznej reklamy zorganizować konkurs, którego laureat otrzyma kompleksową pomoc w zakresie otwarcia własnego sklepu internetowego. Będzie to nie tylko przygotowanie w pełni funkcjonalnej platformy sprzedażowej ale również przygotowanie merytoryczne. Po wykonaniu sklepu zwycięzca konkursu będzie mógł liczyć na przeszkolenie w zakresie strategii oraz różnych form reklamy w Internecie.
Jakiego typu pomysły sprawdzają się najlepiej?
Coraz ciężej jest konkurować z wielkimi korporacjami. Posiadają one ogromne zasoby finansowe oraz intelektualne. Jest jeszcze a właściwie tworzy się nisza gdzie przysłowiowy Dawid czyli mały startup może wygrać z Goliatem. Wielka korporacja może faktycznie produkować wszystko taniej, szybciej, jest w stanie zainwestować ogromny kapitał w reklamę. Inaczej jest w przypadku tak zwanego "hand made" wysokiej jakości produktów, najczęściej ręcznie wykonywanych przez małych przedsiębiorców. Tego wielka korporacja nie zrobi, jest to po prostu niewykonalne. Co ciekawe ten trend jest coraz wyraźniejszy...
Piotr Tumiłowicz
interstudio.pl
Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie?
Polubić oraz udostępnić nasz profil Facebookowy. fb.com/www.inter.studio
Wysłać zgłoszenie na adres kontakt@interstudio.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
Imię i nazwisko.
Adres zamieszkania.
Numer telefonu.
Profil na Facebooku.
Opis inwestycji (minimum 1000 słów).
Ważne!
Pomysły promujące produkty lokalne z Kielc oraz całego województwa świętokrzyskiego będą brane pod uwagę w pierwszej kolejności, chociaż nie jest to warunek konieczny.
Termin nadsyłania zgłoszeń: 10 stycznia 2019
Zwycięzca zostanie ogłoszony na naszym profilu facebookowym dnia 20 stycznia 2019.
Warunkiem koniecznym finalizacji konkursu jest minimum 50 nadesłanych zgłoszeń.
Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia życzy zespół interstudio.pl