CIEKAWOSTKI
Dlaczego warto wykorzystywać naklejki do promocji marki? Materiał partnera
Naklejki to świetny sposób na wyróżnienie nowej marki lub produktu. Zwłaszcza gdy mowa o wyjątkowych systemach znakowania – naklejkach 3D. Obok nich trudno przejść obojętnie – nie dość, że są doskonałym nośnikiem reklamowym, to jeszcze prezentują się tak dobrze, że aż nie chce się ich pozbywać. Zobacz, dlaczego i w jaki sposób możesz zaprzęgnąć je do efektywnej pracy na rzecz Twojej marki.
Naklejki wypukłe stanowią stosunkowo niedrogi, za to atrakcyjny sposób na przyciągnięcie uwagi klienta. Mogą być formą rekomendacji przez producenta, wskazującą, że dana kolekcja sprzętu spełnia wyjątkowo wysokie wymagania pod względem jakości. Naklejka stanowi wówczas formę marketingu szeptanego – na dodatek wyjątkowo skuteczną. Na tym jednak nie kończą się jej zalety. Poniżej przedstawiliśmy najważniejsze z nich.
Zaleta numer 1: wyjątkowa trwałość i żywotność
Każdy, kto rozważa zakup materiałów reklamowych zdaje sobie sprawę z tego, że większość z nich po krótkim czasie zaczyna wyglądać nieatrakcyjnie. Druk blednie, a papier marszczy się niemiłosiernie pod wpływem wody, by w końcu zacząć rolować się i odpadać. Takie elementy marketingu stają się szybko antypromocją, której trzeba się pozbyć. Jest to wyjątkowo nieekologiczne zachowanie. Zdecydowanie lepiej postąpić tak, aby raz wydane pieniądze pracowały efektywnie przez wiele lat na dobre imię Twojej firmy. Producent naklejek 3D zadbał o to, aby forma reklamy prezentowała się świetnie nawet po wielu miesiącach użytkowania. Zastosował do tego celu żywicę epoksydową, która wykazuje trwałość i odporność – zarówno na czynniki atmosferyczne, jak i uszkodzenia mechaniczne. Zajrzyj na stronę https://polinal.pl/produkty/naklejki-doming/wypukle-3d, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Zaleta numer 2: wygląd klasy premium
Naklejki wypukłe to nie zwykłe kawałki papieru, których użytkownik chce się jak najszybciej pozbyć po przyniesieniu zakupionego produktu do domu. To rozwiązania nowoczesnej klasy, które świetnie podkreślają jakość i charakter produktów klasy premium. Są tak estetycznym nośnikiem reklamowym i tak dobrze komponują się z samym przedmiotem, że stają się jego integralną częścią. Zdobią go i eksponują jego wartość.
Zaleta numer 3: idealny sposób na wyróżnienie się
Wyróżnij się albo zgiń – głosi rozpowszechnione w marketingu przysłowie. Jest w nim sporo racji, zwłaszcza gdy na rynku zaczyna robić się ciasno, a z roku na rok przybywa konkurencji. Ciekawą formą wyróżnienia, która na dodatek nosi stały charakter, są naklejki wykonane z żywicy epoksydowej. Jeśli zależy Ci na podniesieniu standardów znakowania produktów w Twojej firmie, to rozwiązanie będzie idealne. Naklejki pozwalają wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć spojrzenie potencjalnych kupujących na dłużej niż papierowe ulotki, katalogi czy foldery. Naklejki są też taką formą, która budzi pozytywne skojarzenia wśród odbiorców – każdy w końcu miał z nimi do czynienia, choćby w dzieciństwie. Plusem jest również to, że te formy znakowania są solidnie przytwierdzone do produktu, stając się nieodłączną jego częścią.