CIEKAWOSTKI
Content marketing dla nowoczesnej firmy. Materiał partnera
Prowadzenie własnej firmy w XXI wieku bez odpowiednich działań marketingowych jest skazane na porażkę. Promować swój biznes można na wiele sposobów – poprzez klasyczną reklamę, media digitalowe, nawiązywanie bliskich relacji z grupą docelową na eventach. Zyskującym na popularności działem marketingu służącym kreowaniu pozytywnego obrazu kompetentnej marki i budowaniu więzi z odbiorcą jest content marketing. Co kryje się pod tym pojęciem? Jaką rolę w strategii rozwoju Twojej marki może odegrać copywriter? Cennik usług copywriterskich – jak się kształtuje? Sprawdź!
Marketing treści – daj się poznać z dobrej strony!
Content marketing, czyli polski marketing treści, jest długofalową strategią marketingową polegającą na publikowaniu w mediach treści wartościowych i przydatnych grupie docelowej danej marki. Dzięki dzieleniu się wiedzą i praktycznym poradom między nadawcą a odbiorcą nawiązuje się relacja, a komunikaty marketingowe są przekazywane w nienachalny sposób. Do najczęściej wykorzystywanych i najefektowniejszych narzędzi content marketingu zaliczyć możemy na przykład artykuły eksperckie publikowane na stronach internetowych, bloga firmowego, coraz popularniejsze webinary, materiały wideo, podcasty czy infografiki. Biorąc pod uwagę coraz większy spadek oglądalności klasycznych reklam internetowych wynikający z popularyzacji tak zwanych ad-blockerów, działania content marketingowe z roku na rok zyskują na popularności. Udostępnianie w sieci unikalnych, odpowiednio skonstruowanych treści nie tylko zwiększa wiarygodność marki i pozwala na budowanie relacji z potencjalnymi klientami, ale również polepsza pozycję danej strony w wynikach wyszukiwania.
Doświadczony copywriter nieocenioną pomocą dla rozwijających się firm
Coraz pokaźniejsza rzesza przedsiębiorstw decyduje się nawiązać współpracę z copywriterem. Aby zyskać dostęp do wartościowych treści stworzonych specjalnie na potrzeby Twojej firmy, nie musisz poszerzać swojego działu marketingu o kolejne stanowisko. Rozwiązaniem preferowanym przez większość firm jest współpraca z agencją marketingową lub copywriterami-freelancerami, którzy świadczą usługi w określonym zakresie. Doświadczeni copywriterzy nie tylko doskonale władają językiem polskim, tworząc atrakcyjne i nieszablonowe treści, ale również władają bronią, która w marketingu internetowym jest na wagę złota – wiedzą na temat konstruowania treści przyjaznych wyszukiwarkom Google.
Copywriter – cennik
Jak swoje usługi wycenia copywriter? Cennik usług copywriterskich nie jest ściśle sprecyzowany dla całej branży. Agencje marketingowe oraz większość osób trudniących się redagowaniem tekstów jako wycenianą jednostkę przyjmują 1000 znaków. To, ile zleceniodawca będzie musiał zapłacić za dany tekst, zależy nie tylko od jego długości, ale również specyfiki i merytorycznego poziomu. Zasada jest prosta – im dłuższy, bardziej pracochłonny i wymagający głębszego researchu tekst, tym wyższa jest jego cena. Co ważne, przedsiębiorcy pragnący rozwijać strategię marketingową w oparciu o zasady content marketingu, powinni mieć świadomość, że niskiej jakości treści nie będą miały pozytywnego oddźwięku.
Zobacz koniecznie - Copywriter Kielce!