SPORT
PGE VIVE chce odbudować renomę Klubu 100
PGE VIVE rozpoczyna nową ofensywę marketingową. Kielecki klub przygotował odmienioną ofertę dla sponsorów i zamierza odbudować renomę Klubu 100.
Zespół marketingu klubu przygotował szereg nowych pakietów dla sponsorów, w których proponuje wymierne korzyści promocyjne. Nowością będą między innymi punkty otrzymywane przez partnerów, wymienialne na produkty lub usługi, takie jak spotkania z zawodnikami, wyjazdy na mecze oraz koszulki meczowe z autografami graczy PGE VIVE Kielce.
– Rozmawialiśmy z wieloma naszymi sponsorami i wiemy, co ich zdaniem funkcjonuje dobrze, a gdzie popełnialiśmy błędy. Przeanalizowaliśmy je, wyciągnęliśmy wnioski i chcemy zaopiekować się naszymi partnerami z profesjonalizmem, na jaki zasługują – mówi Bertus Servaas, prezes kieleckiego klubu.
Koordynatorem budowania relacji ze sponsorami został Sebastian Kozubek, który dotychczas zajmował się w klubie szeroko rozumianym marketingiem, głównie mediami społecznościowymi i współpracą z telewizją klubową.
– W najbliższym czasie chcemy wcielić w życie nowe pomysły, wrócić do formuły stałych spotkań członków Klubu 100, zwiększyć integrację lokalnych przedsiębiorców z drużyną. Pragniemy zacieśniać współpracę ze sponsorami i partnerami klubu, by przynosiła wymierne korzyści biznesowe i zwykłą przyjemność z wspierania drużyny PGE VIVE Kielce – tłumaczy Sebastian Kozubek.
W minioną środę w Hali Legionów odbyło się spotkanie z udziałem Bertusa Servaasa oraz sponsorów i partnerów klubu. Została na nim przedstawiona obecna sytuacja finansowa oraz strategia działania na najbliższe miesiące. Odbiór przez zgromadzonych członków Klubu 100 był bardzo pozytywny. Obecni na spotkaniu kieleccy przedsiębiorcy zadeklarowali podjęcie aktywnych działań na rzecz wspólnego rozwoju klubu oraz poszerzenia Klubu 100 o kolejnych członków.
– Bardzo przyjemnie było mi patrzeć na to, jak ważna dla naszych sponsorów, partnerów i Kielc jest drużyna PGE VIVE – przyznaje Bertus Servaas.
– Zamierzamy działać na wielu frontach, nie zaniedbując żadnego z nich. Wierzymy, że „gramy razem” to hasło wciąż aktualne dla kibiców oraz sponsorów i przez najbliższe lata będziemy cieszyć się jeszcze z wielu sukcesów naszej drużyny – mówi Paweł Papaj, dyrektor marketingu kieleckiego klubu.
Wszystkie osoby zainteresowane odświeżonym Klubem 100 proszone są o kontakt z Sebastianem Kozubkiem, nr tel. +48 789 197 637, e-mail: s.kozubek@kielcehandball.pl.
źródło: kielcehandball.pl