Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

SPORT

Nieszablonowe działanie Łomży Vive. „Chcemy wyróżniać się pod względem marketingowym”

czwartek, 11 marca 2021 14:11 / Autor: Damian Wysocki
Nieszablonowe działanie Łomży Vive. „Chcemy wyróżniać się pod względem marketingowym”
fot. Anna Benicewicz-Miazga
Nieszablonowe działanie Łomży Vive. „Chcemy wyróżniać się pod względem marketingowym”
fot. Anna Benicewicz-Miazga
Damian Wysocki
Damian Wysocki

Łomża Vive Kielce wszyła poza schemat. Zaprojektowanie strojów na nowy sezon powierzyła grafikom zrzeszonym w Polish Kit League. W weekend zobaczymy dwanaście propozycji. Ta, która zdobędzie najwięcej głosów, zyska materialną formę. – Takie są oczekiwania – mówi Paweł Papaj, dyrektor ds. marketingu w kieleckim klubie.

Polish Kit League to liga projektantów strojów piłkarskich. Swoje spotkania rozgrywają na Twitterze. Przed kolejką organizatorzy typują klub, a designerzy tworzą wizualizację jego koszulek. Mecze toczone są w systemie „każdy z każdym”. Ten, którego projekt zyska więcej głosów obserwatorów, zdobywa trzy punkty. Obecnie rywalizacja odbywa się na dwóch szczeblach. W najbliższy weekend dwunastoosobowa ekstraklasa przedstawi projekty koszulek Łomży Vive Kielce.

– Chcemy mieć ciekawą koszulkę, którą kibice założą na mecze. Pragniemy przygotować ją wcześniej, niż to miało miejsce w poprzednich sezonach. Dotychczasowe projekty, prezentowane przez ligę, były bardzo ciekawe. Oczekujemy tych odważnych, ale również stonowanych. Zobaczymy, które spodobają się kibicom. Nie chcemy być najlepsi tylko pod względem sportowym, ale również wyróżniać się pod względem marketingowym – wyjaśnia Paweł Papaj.

Łomża Vive jest największym klubem, który nawiązał współpracę z Polish Kit League. W sprawie wdrożenia niekonwencjonalnego projektu w życie porozumiał się już ze swoim sponsorem technicznym – firmą Hummel.

– Hummel jest otwarty na taką współpracę. Nasz partner dostosuje projekt do wzorów swoich koszulek. Pewnie zmieni jakieś drobiazgi, ale będą to zmiany czysto kosmetyczne – informuje dyrektor marketingu kieleckiego klubu.

Projekty będzie można zobaczyć już w sobotę i niedzielę na twitterowym koncie Polish Kit League.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO