SPORT
„Marka nie do przecenienia”. Łomża Industria ze wsparciem od województwa
Łomża Industria Kielce będzie promowała nasz region. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego przeznaczył na ten cel 600 tysięcy złotych. – Ta drużyna to marka nie do przecenienia – powiedział marszałek Andrzej Bętkowski.
To kolejna tego typu umowa na usługi marketingowe. Poprzednią zawarto przed rokiem i opiewała na kwotę 300 tysięcy złotych.
– Wiemy, że nasz klub znajduje się w trudnym momencie, bo niedawno straciliśmy głównego sponsora. Miasto nie przeznaczyło na promocję żadnych środków. Można powiedzieć, że tutaj jesteśmy warci zero. Jest nam bardzo miło, że zarząd województwa oraz radni docenili, że klub z 60-letnią historią ma wartość, że wrósł w społeczność lokalną. To nie jest tylko piłka, ale też około pół tysiąca trenującej młodzieży. Spełniamy dobrą funkcję promocyjną. O tym mówią nasze ekwiwalenty – powiedział Marian Urban, wiceprezes mistrza Polski.
– Łomża Industria to klub o niezwykłej marce. Byłem na ostatnim Final4. W hali wielokrotnie słyszałem „Kielce”. Dobrze radzili sobie z tym obcokrajowcy. „Świętokrzyskie” jest dla nich jeszcze za trudne. Zdajemy sobie sprawę z siły marketingowej sportu. Wiemy, że nasz wysiłek finansowy coś daje, ale nie załatwia wszystkich spraw. Ta drużyna to marka nie do przecenienia. Takich podmiotów nie ma zbyt wiele w naszym województwie. Musimy wykorzystywać wszystkie nasze atuty – tłumaczył Andrzej Bętkowski, marszałek województwa.
Klub będzie promował województwo przez różne działania promocyjne do końca marca 2023 roku.