MIASTO
Tydzień Godnego Porodu w Szpitalu Kieleckim Św. Aleksandra
„Koktajl hormonów - poznaj przepis na dobry poród i połóg” - pod tym hasłem od 13 do 17 maja w szkole rodzenia „Akademia Mamy i Taty” będą odbywać się spotkania w ramach Tygodnia Godnego Porodu.
- Jest to wydarzenie, które organizujemy wspólnie z Fundacją Rodzić po Ludzku, w ramach międzynarodowego Tygodnia Godnego Porodu NCA. Chcemy zainspirować, wzmocnić, lepiej przygotować na przejście przez poród i połóg. Zapraszamy wszystkie pacjentki z całego województwa - mówi Agnieszka Nawrot, dyrektor w grupie medycznej Artmedik.
Prelekcje poprowadzą specjaliści opieki okołoporodowej z Fundacji Rodzić po Ludzku, praktycy, którzy współpracują w ramach szkoły rodzenia „Akademia Mamy i Taty” jak również położne, które na co dzień pracują w Szpitalu Kieleckim Św. Aleksandra w Kielcach.
- Tematy, które będą poruszane, będą dotyczyć przygotowania do porodu, samego porodu czy połogu, czyli to co się dzieje z kobietą pod koniec ciąży i po urodzeniu. Kobiety coraz bardziej są świadome, chcą mieć na ten temat informacje, nawet przed ciążą , kiedy zaczynają się do tego przygotowywać, więc zapraszamy wszystkie zainteresowane panie – informuje Izabela Orłowska, Oddziałowa Bloku Porodowego Szpitala Św. Aleksandra w Kielcach.
Jak przystawiać dzieci do piersi i w jaki sposób tata może wspierać partnerkę? Czym jest fizjoterapia w ciąży i po porodzie oraz uroginekologia fizjoterapeutyczna? Na co zwrócić uwagę po urodzeniu maluszka? Na te oraz inne pytania odpowiedzą specjaliści podczas wydarzenia organizowanego przez Szpital Kielecki Św. Aleksandra.
- Wszystkie te spotkania są bezpłatne. Jedyne co sobie zastrzegamy to zapisy, żebyśmy miały kontrolę nad tym, ile osób możemy przyjąć. Zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby wziąć udział w tym wydarzeniu na nasz profil na Facebooku (Szpital Kielecki św. Aleksandra). Zapisy odbywają się przez Messneger, w ten sposób wystarczy tylko podać imię i nazwisko, numer telefonu. Dzięki temu udział w warsztatach będzie gwarantowany – przekazuje Aleksandra Bielecka, specjalista ds. Marketingu w grupie medycznej Artmedik.