Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

MIASTO

[INTERWENCJA] Mieszkańcy Uroczyska alarmują – była telewizja i nie ma

czwartek, 02 lutego 2023 12:16 / Autor: Weronika Karyś
[INTERWENCJA] Mieszkańcy Uroczyska alarmują – była telewizja i nie ma
[INTERWENCJA] Mieszkańcy Uroczyska alarmują – była telewizja i nie ma
Weronika Karyś
Weronika Karyś

– Od wielu tygodni nie mam dostępu do kanałów telewizyjnych – mówi Radiu eM Kielce seniorka z osiedla Uroczysko. Czytelniczka skarży się na fakt, że spółdzielnia odsyła ją z problemem do Vectry, a Vectra do spółdzielni. Kobieta jest zdezorientowana i nie wie, co robić.

O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy w Świętokrzyskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Kielcach, pod którą podlega wspomniane już osiedle Uroczysko. W odpowiedzi na przesłanego maila otrzymaliśmy informację, że dotychczasowa instalacja telewizji Azart została wyłączona z eksploatacji.

– Instalacja ta miała już 40 lat. Występowały na niej ciągle zaniki nadawanych sygnałów telewizyjnych. Uszkodzenia spowodowane były również przez mieszkańców budynków, którzy wycinali przedmiotową instalacje z własnych mieszkań. W związku z tym kwalifikowała się ona do całkowitej modernizacji. Jednak koszty tej inwestycji znacznie przewyższają zdolności finansowe spółdzielni – czytamy w piśmie od Jerzego Moćko, prezesa zarządu SSM.

Spółdzielnia postanowiła więc podpisać umowę z firmą Vectra, w ramach której mieszkańcy mogą korzystać z promocyjnego pakietu telewizyjnego. Wystarczy złożyć stosowne oświadczenie w siedzibie SSM.

– Zarazem informujemy, że nie odsyłamy naszych mieszkańców do siedziby Vectry w Kielcach w celu uzyskania informacji o przystąpieniu do usługi. Mieszkańcy sami poza spółdzielnią szukają informacji w oddziale. Należy nadmienić, ze przedmiotowa umowa negocjowana była z zarządem firmy Vectra z pominięciem oddziału w Kielcach, a pracownicy oddziału nie zostali rzetelnie poinformowani o szczegółach. W związku z tym mieszkańcy osiedla chcący uzyskać informacje w oddziale Vectry w Kielcach nie uzyskują rzetelnych informacji – tłumaczy Moćko.

Prezes zaznacza jednocześnie, że chcąc poprawić przepływ informacji i jakość obsługi mieszkańców, zgłosił sprawę do Vectry. Z samą firmą, mimo wielokrotnych prób, nie udało nam się skontaktować.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO