MIASTO
Call center dla pacjentów
poniedziałek, 12 października 2015 13:14 / Autor: Justyna Wrona


Pacjenci mogą za pośrednictwem call center rezerwować terminy wizyt do poradni i lekarzy. Dzięki temu bez stania w kolejce można umówić wizytę u specjalisty - informuje profesor Stanisław Góźdź, dyrektor Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Specjalna linia telefoniczna działa od poniedziałku do piątku, od godziny 7 do 18. Pod numerem telefonu (41) 367 42 08 dyżurują cztery konsultantki, które udzielają potrzebnych pacjentom informacji. Linia działa od grudnia zeszłego roku. – Dotychczas zarejestrowano blisko 87 000 połączeń. Dziennie z tej opcji korzysta blisko 400 pacjentów - poinformowała Katarzyna Ponikowska z ŚCO.
CZYTAJ DALEJ

„Czas na atom”. Ruszyła zbiórka podpisów pod referendum
06 czerwca 2025, 15:15

W Kielcach powstał nowy zespół szkolno-przedszkolny
06 czerwca 2025, 13:20

Czy przemoc wśród młodzieży da się powstrzymać?
06 czerwca 2025, 12:51

Chorych na raka coraz mniej?
06 czerwca 2025, 12:35

Dwa nowe ronda przy ul. Klonowej zyskały patronów
06 czerwca 2025, 12:06

Wypadek z udziałem hulajnogi elektrycznej. 13-latek w szpitalu
06 czerwca 2025, 10:03

Miasto ma sekretarza
06 czerwca 2025, 08:42

Książki, dyskusje i warsztaty – rozpoczął się I Świętokrzyski Festiwal Literacki
05 czerwca 2025, 21:45

Jakich zmian chcą radni w uchwale krajobrazowej?
05 czerwca 2025, 19:30
SŁOWO DNIA
PODCASTY
NAJNOWSZE
1
Pożar w miejscowości Jeżowiec. Jedna osoba nie ...
2
Nowy magazyn diecezjalny już dostępny!
3
Tragedia w jednym z zakładów w gminie Krasocin....
4
Wyjątkowy spektakl muzyczny „Ślepcy” ponownie w...
5
„Czas na atom”. Ruszyła zbiórka podpisów pod re...
6
Świętokrzyski Jarmark Agroturystyczny już w nie...
7
Mieszkańcy regionu korzystają z badań w urobusie
8
W Kielcach powstał nowy zespół szkolno-przedszk...