Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

CIEKAWOSTKI

Długopisy z logo – jakie metody znakowania wybrać?

poniedziałek, 28 lutego 2022 13:56 / Autor: Radio eM
Długopisy z logo – jakie metody znakowania wybrać?
Długopisy z logo – jakie metody znakowania wybrać?
Radio eM
Radio eM

Te popularne gadżety reklamowe są doceniane przez przedstawicieli wielu rozmaitych branż za uniwersalność i niski koszt produkcji. Krótko mówiąc – za niewielką kwotę można zyskać atrakcyjne upominki promocyjne, które później zostaną wręczone współpracownikom, kontrahentom, partnerom biznesowym czy klientom. Mogą stanowić prezent sam w sobie lub być dodatkiem do większego podarunku na specjalną okazję. Długopisy z logo – bo o nich mowa – są prostymi produktami, na których umieszcza się grafikę czy napis. Sprawdź, jakie metody znakowania są dostępne i czym różnią się między sobą! 

 Tampodruk – idealna opcja do drukowania na nierównych powierzchniach

Jedną z metod znakowania wykorzystywaną do produkcji długopisów z nadrukiem jest tampodruk – stosuje się go najczęściej wtedy, gdy powierzchnia jest nieregularna. Chcąc, aby wykonany napis czy grafika były czytelne, warto postawić właśnie na tę technikę. Można porównać ją do stemplowania, ponieważ w procesie znakowania korzysta się z tamponu, przy pomocy którego odbija się na długopisie farbę. Konkretny wzór uzyskuje się, dzięki zastosowaniu odpowiedniej matrycy. To szybki i prosty sposób, aby umieścić logo na artykułach piśmienniczych.

Grawerowanie laserowe – nowoczesna metoda produkcji długopisów z logo

Jest to technika, która daje imponująco trwałe rezultaty i pozwala tworzyć dowolne wzory, nawet bardzo skomplikowane i szczegółowe. Zapewnia precyzyjne wykonanie detali. W procesie grawerowania na powierzchnię kieruje się wiązkę światła – usuwa ona wierzchnią warstwę tworzywa, pozostawiając wyraźny wzór. Jeśli chcesz, aby Twoje długopisy z logo przez długi czas zachowały perfekcyjny wygląd, postaw właśnie na tę metodę. Dlaczego? Zyskasz elegancki design gadżetów promocyjnych, które stanowią wizytówkę Twojej marki – podniesiesz tym samym prestiż firmy i wywołasz pozytywne wrażenie u obdarowanych osób.

Sitodruk na okrągło – doskonały na zaokrąglone powierzchnie

Kolejną techniką znakowania długopisów jest sitodruk – sprawdza się zwłaszcza wtedy, gdy przedmioty mają zaokrąglone, walcowate i stożkowe kształty. Doskonale wypełnia dostępną powierzchnię, pozostawiając na niej czytelną grafikę w wyraźnych kolorach. Obraz uzyskuje się poprzez przeciskanie farby przez siatkę ze wzorem.

Nadruk z brokatem – oryginalne długopisy z logo dla Twoich klientów

Długopisy z logo pokryte brokatowym nadrukiem prezentują się niezwykle oryginalnie i dają wrażenie wypukłości oraz efektu trójwymiarowego. Brak ograniczeń kolorystycznych i niewątpliwie spektakularny rezultat sprawiają, że ta metoda jest wybierana przez przedsiębiorców coraz częściej. Zapewnia czytelną grafikę i przyciąga wzrok, a o to przecież chodzi w gadżetach reklamowych.

Dlaczego warto postawić na długopisy z logo? Poznaj ich zalety!

Nie da się ukryć, że tego typu akcesoria promocyjne są jednymi z najbardziej popularnych. Nie powinno to dziwić, są one bowiem:

  • tanie w produkcji – niskim nakładem kosztów możesz zyskać hurtowe ilości długopisów do wręczania swoim klientom,
  • praktyczne – nie stanowią zbędnego gadżetu, który zaraz po otrzymaniu wyląduje na dnie szuflady – niejednokrotnie zostaną użyte i dzięki temu będą docenione przez osoby, którym zostały wręczone,
  • uniwersalne – zareklamujesz na nich dowolną firmę, niezależnie od branży, w jakiej działasz.

Jak widać, warto postawić na długopisy z logo i wykorzystać je w swoich działaniach marketingowych. Zapewnią one skuteczną promocję Twojej marki i będą atrakcyjnym upominkiem reklamowym.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO