SPORT
Wysoki współczynnik debiutantów na Suzuki Arenie. Korona liczy na utrzymanie frekwencji
12 400 – to średnia frekwencja na trzech pierwszych meczach Korony Kielce po powrocie do PKO BP Ekstraklasy. Sporo osób wybrało się na Suzuki Arenę po raz pierwszy. – Liczymy, że ci kibice zostaną z nami na dłużej – mówi Daria Wollenberg, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w kieleckim klubie.
14 515, 9940, 12 743 – to liczba widzów na meczach kolejno z Legią Warszawa, Śląskiem Wrocław i Wartą Poznań. Nie trzeba być ekspertem, aby stwierdzić, że za tak świetnymi wynikami stoi entuzjazm związany z awansem drużyny do PKO BP Ekstraklasy.
Przy Ściegiennego 8 liczą, że kolejny domowy mecz z Pogonią Szczecin, który zostanie rozegrany w sobotę, 4 września, również przyniesie wysoką frekwencję. Do środowego poranka (24 sierpnia) uprawionych do wejścia na stadion było ponad trzy i pół tysiąca widzów.
Daria Wollenberg, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w kieleckim klubie, przedstawiła ciekawą statystykę. Ostatni mecz z Wartą Poznań obejrzało blisko pięć tysięcy osób, które wybrały się na Suzuki Arenę po raz pierwszy.
– Bardzo liczymy na kolejny mecz z wysoką frekwencją. Pierwsze spotkania pokazały, że w Kielcach jest olbrzymi głód gry na najwyższym poziomie. Wiele osób przychodzi na stadion pierwszy raz. Mamy nadzieję, że nie tylko emocje sportowe, ale też to co dzieje się dookoła na czele z atmosferą, sprawi, że ci ludzie będą wracać – mówi Daria Wollenberg.
Mecz z Pogonią Szczecin odbędzie się w niedzielę, 4 września o godz. 15.
To teraz ja. Kilka liczb po #KORWAR, a przed #KORPOG ⬇️
— Daria Wollenberg (@DariaWollenberg) August 24, 2022
Frekwencja: 12.743
Sprzedaż w dniu meczu: 2.316 (18%)
Sprzedaż online: 5.137 (40%)
Pierwszy raz na meczu: 4.948 (38% - kolejny raz ten współczynnik jest b. wysoki)
Najmłodszy kibic: 13 mies.
Najstarszy kibic: 88 lat 9 mies. https://t.co/dciNvoYiUl