SPORT
Wirtualne bilety, realne wsparcie. Korona sprzedała ponad 1200 wirtualnych wejściówek
piątek, 05 czerwca 2020 12:58 / Autor: Damian Wysocki
1251 wirtualnych biletów sprzedała Korona Kielce do piątkowego południa. Do tej pory akcja przyniosła klubowi blisko jedenaście i pół tysiąca złotych.
"Żółto-czerwoni" rozpoczęli dystrybucję specjalnych wejściówek w środę. Za bilet trzeba zapłacić 5 złotych. Do tego za "złotówkę" można wyposażyć się w wirtualne kiełbaski, piwa, czy napoje energetyczne.
Dwóch partnerów biznesowych Korony Kielce zobowiązało się, że do każdego zakupionego piwa i kiełbaski dołoży kolejną złotówkę.
W piątek do godz. 12 akcja przyniosła klubowi 1155 złotych. Bilety ciągle można nabywać za pośrednictwem specjalnej platformy. W sprzedaży są również bilety na przyszłotygodniowy mecz z Lechem Poznań (niedziela, 14 czerwca, godz. 18).
CZYTAJ DALEJ
Gębala trenuje na pełnych obrotach. Z gry wypada Thrastarson
16 maja 2024, 13:59
Kuzera: Musimy zrobić wszystko, aby wypracować sobie możliwość gry naszego finału w Poznaniu
16 maja 2024, 12:11
Dalmau: Gdy czuję, że to nie jest fair, to normalne, że się denerwuję
16 maja 2024, 11:30
Kamil Kuzera chciał zmiany w bramce, ale Forenc doznał kontuzji. Z Ruchem zagra za to Remacle
16 maja 2024, 10:44
Szykawka powołany do kadry Białorusi. Zagra z Rosją?
15 maja 2024, 20:37
Wałach z nowym kontraktem!
15 maja 2024, 16:56
Legenda Korony ma swój posąg
15 maja 2024, 12:20
Agata Wojda, Koroniarze i zawodnicy Industrii. Za nami pierwsza rozgrzewka przed „Pucharem Rowerowej Stolicy Polski”
15 maja 2024, 11:30
Zapisy dobiegają końca. Do Płocka pojedzie co najmniej 400 osób
14 maja 2024, 13:55
NAJNOWSZE
1
Modlili się za ojczyznę. Akcja Katolicka zapras...
2
Wigilia Zesłania Ducha Świętego. W których para...
3
Widowiskowe zawody strażaków w Kielcach
4
Ksiądz prof. Rafał Dudała (Wesoła 54): Naszą mi...
5
Paulin opowiedział o pięknie jasnogórskiego obrazu
6
Niezwykła wystawa o krzyżu otwarta. Są eksponat...
7
Co robić w weekend w Kielcach? Koncerty, Polska...
8
Blogowanie jako narzędzie budowania marki osobi...