SPORT
Przez siedem lat pracował w Turcji. Teraz zadba o marketing Korony Kielce
- Jednym z naszych priorytetów jest zbudowanie skutecznego działu marketingu - przekonywał wielokrotnie Krzysztof Zając, prezes Korony Kielce. Po pięciu kolejkach nowego sezonu „żółto-czerwony” klub ogłosił nazwisko nowego nowego Dyrektora Operacyjnego Marketingu i PR. Został nim Dominic Niehoff, który przez ostatnie siedem lat pracował w Stambule i Antalyi.
Niehoff w Turcji pracował jako dyrektor zarządzający w Gloria Hotels and Resorts, dyrektor generalny HCS oraz oficjalny partner zarządzania reputacją w Tripadvisor. Nowy dyrektor Korony Kielce zna siedem języków.
Dominic Niehoff w Koronie wprowadzi nową strategię marketingową. Jego pierwszym projektem będzie stworzenie Biznes Klubu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że Pan Dominic Niehoff dołącza do żółto-czerwonej rodziny. Jego wiedza i doświadczenie z pewnością pozwolą naszemu klubowi poprawić naszą strategię - powiedział Krzysztof Zając, prezes Korony Kielce.
za: korona-kielce.pl