SPORT
Kielce oczami ekstraklasy
Przed rozpoczęciem rundy rewanżowej Ekstraklasy, piłkarska spółka razem z miastami występującymi w najwyższej klasie rozgrywkowej przygotowała specjalne spoty, które będą wyświetlane przed meczami Ekstraklasy w telewizji, w mediach społecznościach czy w tramwajach, autobusach i na bilbordach. W prezentacji nie mogło zabraknąć również Kielc.
- Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego. Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy. – mówi oficjalnej stronie rozgrywek Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA.
Dzięki ścisłej współpracy z każdym z miast, gdzie rozgrywane są mecze Ekstraklasy, firma Ekstraklasa Live Park, czyli producent sygnału telewizyjnego, przygotowała dedykowane spoty promocyjne.
- Jest to unikalny projekt w skali naszego rynku. Ze względu na tak szeroką obecność rozgrywek Ekstraklasy na przygotowanie 16 spotów złożyło się 14 000 przejechanych kilometrów w ciągu 63 dni zdjęciowych - mówi Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park.
Wśród prezentowanych miast nie mogło zabraknąć również Kielc. Na trzydziestosekundowym klipie obok Kolporter Areny zaprezentowano również najważniejsze miejsca w mieście i województwie, wśród których znalazły się m.in. Pałac Biskupów Krakowskich, „Sienkiewka”, klasztor na Świętym Krzyżu, czy ruiny zamku w Chęcinach.
za: ekstraklasa.org