REGION
Zmiany w obsłudze interesantów Starostwa Powiatowego
Od poniedziałku, 16 marca, załatwianie spraw w Starostwie Powiatowym w Kielcach będzie możliwe po uprzednim umówieniu telefonicznym z pracownikiem wydziału merytorycznego. Bezpośrednio będą obsługiwane tylko osoby w pilnych sprawach.
Klienci, którzy zostaną zakwalifikowani do obsługi bezpośredniej zostaną umówieni na uzgodniony wcześniej dzień i godzinę nie wcześniej niż w kolejnym dniu roboczym. Pozostali klienci zostaną poinstruowani o sposobach załatwienia sprawy z użyciem środków komunikowania się na odległość.
Wnioski i dokumenty należy kierować do urzędu: na elektroniczną skrzynkę podawczą: kancelaria@powiat.kielce.pl, za pośrednictwem platformy e-PUAP: /9692uwmtmt/skrytka drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, a w uzasadnionych przypadkach np. obszernością składanej dokumentacji możliwe jest jej złożenie w Biurze Obsługi Klienta.
Dodatkowo od 16 marca do odwołania wejście do budynku dostępne jest wyłącznie od strony parkingu.