REGION
Muzeum Wsi Kieleckiej wygrało ogólnopolską kampanię promocyjną
![Muzeum Wsi Kieleckiej wygrało ogólnopolską kampanię promocyjną](/media/k2/items/cache/4b8e50346d3bec3cad68ccebe5cdfcf5_XL.jpg)
![Muzeum Wsi Kieleckiej wygrało ogólnopolską kampanię promocyjną](/media/k2/items/cache/4b8e50346d3bec3cad68ccebe5cdfcf5_L.jpg)
Muzeum Wsi Kieleckiej zostało po raz drugi laureatem ogólnopolskiego konkursu "Czekamy na Was", którego organizatorem była Polska Organizacja Turystyczna. Główną nagroda jest ogólnopolska kampania promocyjna.
– To zacna nagroda i wiemy o tym już od ubiegłego roku, kiedy także znaleźliśmy się w gronie laureatów tego konkursu. Był on odpowiedzią na trudny czas pandemii, jaki dotknął wszystkie instytucje, które funkcjonują dzięki turystyce. "Czekamy na Was" to był sygnał i zaproszenie do turystów, że mimo zamknięcia, nie poddajemy się i przygotowujemy sie do sezonu – mówi Beata Ryń, kierownik działu promocji i marketingu Muzeum Wsi Kieleckiej.
Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu 30-sekundowego spotu z informacją o oczekiwaniu na turystów. W filmie Muzeum Wsi Kieleckiej wystąpili jego pracownicy: Barbara Chrzanowska i Henryk Marzec, a teledysk przygotowali Mariusz Łężniak oraz pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego.
– Stworzyliśmy spot, który pokazuje, w jaki sposób i z jaką niecierpliwością oczekujemy na rozpoczęcie sezonu, ale też na ten moment, kiedy minie pandemia i będziemy mogli normalnie funkcjonować – informuje Beata Ryń.
Nagrodą w konkursie jest ogólnopolska kampania promocyjna. – Gdybyśmy podeszli do tego komercyjnie, z pewnością nie byłoby nas na nią stać, a wiemy że ta kampania jest skuteczna. Po wyemitowaniu naszego pierwszego spotu w ramach ubiegłorocznego konkursu odnotowaliśmy bardzo duże zainteresowanie naszą placówką, mieliśmy mnóstwo wejść na naszą stronę internetową i okazało sie, że wiele osób dowiedziało się, że taka instytucja kultury jak my w ogóle istnieje – tłumaczy Beata Ryń.
– Było tez bardzo duże zainteresowanie dziennikarzy branżowych, dzięki czemu mogliśmy zaistnieć w wielu ogólnopolskich mediach. Mamy nadzieję, że to wszystko zaprocentuje w najbliższym czasie i kiedy będziemy mogli organizować wydarzenia plenerowe i normalnie funkcjonować, ta kampania przysporzy nam nowych odwiedzających i frekwencja wróci do stanu sprzed pandemii – dodaje.
W konkursie wzięło udział 79 instytucji, z czego kapituła nagrodziła pięć następujących filmów: Biecz, Familoki – Zabytkowe Osiedle Patronackie Kopalni Dębińsko, Muzeum Wsi Kieleckiej Park Etnograficzny w Tokarni, Twierdza Srebrna Góra i Zoo Łódź. Po raz pierwszy przyznano też wyróżnienia dla filmów promujących: Hotel Marriott Warszawa, Kraków, Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Narol, Wieżę widokową na Wielkiej Sowie i Warszawską Organizację Turystyczną. Wszystkie filmy zostaną opublikowane na profilu polska.travel.
Zwycięski spot Muzeum Wsi Kieleckiej można obejrzeć TUTAJ.
![Mężczyzna przygnieciony przez ciągnik rolniczy. Trafił do szpitala](/media/k2/items/cache/0514595494b8162bb2b1fa23061ac6f2_L.jpg)
![Świętokrzyskim strażakom pracy przysparzają… owady](/media/k2/items/cache/f3bc4f0d0eeeed903b0757064a61578b_L.jpg)
![Wypadek w Grocholicach. Jedna osoba nie żyje](/media/k2/items/cache/284b51f8f55fc59d3eb815d8784c61b1_L.jpg)
![9-letni Franciszek potrzebuje pomocy](/media/k2/items/cache/bf517ab25908c7b9bf83d7b4a13f1bf0_L.jpg)
![Mobilny gabinet stomatologiczny dostępny również w wakacje](/media/k2/items/cache/89b7f88f8ee48bf4a0558c419250de13_L.jpg)
![Pijany rowerzysta wjechał pod busa](/media/k2/items/cache/a4e17b4fcaebfb3d2919f5dc4ac9a2ca_L.jpg)
![Zderzenie na leśnej drodze. Nie żyje kobieta](/media/k2/items/cache/2ed18544296810b284766dbb26288cda_L.jpg)
![Wypadek w Sielpi. Zderzyły się dwa auta](/media/k2/items/cache/ec0c5e541a0660c16228036af032db1d_L.jpg)
![Powstanie nowa ścieżkowa rowerowa łącząca Busko z Solcem-Zdrój](/media/k2/items/cache/e6e1f61be0d55350749722f7cff65aec_L.jpg)