REGION
Muzeum Wsi Kieleckiej wygrało ogólnopolską kampanię promocyjną
Muzeum Wsi Kieleckiej zostało po raz drugi laureatem ogólnopolskiego konkursu "Czekamy na Was", którego organizatorem była Polska Organizacja Turystyczna. Główną nagroda jest ogólnopolska kampania promocyjna.
– To zacna nagroda i wiemy o tym już od ubiegłego roku, kiedy także znaleźliśmy się w gronie laureatów tego konkursu. Był on odpowiedzią na trudny czas pandemii, jaki dotknął wszystkie instytucje, które funkcjonują dzięki turystyce. "Czekamy na Was" to był sygnał i zaproszenie do turystów, że mimo zamknięcia, nie poddajemy się i przygotowujemy sie do sezonu – mówi Beata Ryń, kierownik działu promocji i marketingu Muzeum Wsi Kieleckiej.
Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu 30-sekundowego spotu z informacją o oczekiwaniu na turystów. W filmie Muzeum Wsi Kieleckiej wystąpili jego pracownicy: Barbara Chrzanowska i Henryk Marzec, a teledysk przygotowali Mariusz Łężniak oraz pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego.
– Stworzyliśmy spot, który pokazuje, w jaki sposób i z jaką niecierpliwością oczekujemy na rozpoczęcie sezonu, ale też na ten moment, kiedy minie pandemia i będziemy mogli normalnie funkcjonować – informuje Beata Ryń.
Nagrodą w konkursie jest ogólnopolska kampania promocyjna. – Gdybyśmy podeszli do tego komercyjnie, z pewnością nie byłoby nas na nią stać, a wiemy że ta kampania jest skuteczna. Po wyemitowaniu naszego pierwszego spotu w ramach ubiegłorocznego konkursu odnotowaliśmy bardzo duże zainteresowanie naszą placówką, mieliśmy mnóstwo wejść na naszą stronę internetową i okazało sie, że wiele osób dowiedziało się, że taka instytucja kultury jak my w ogóle istnieje – tłumaczy Beata Ryń.
– Było tez bardzo duże zainteresowanie dziennikarzy branżowych, dzięki czemu mogliśmy zaistnieć w wielu ogólnopolskich mediach. Mamy nadzieję, że to wszystko zaprocentuje w najbliższym czasie i kiedy będziemy mogli organizować wydarzenia plenerowe i normalnie funkcjonować, ta kampania przysporzy nam nowych odwiedzających i frekwencja wróci do stanu sprzed pandemii – dodaje.
W konkursie wzięło udział 79 instytucji, z czego kapituła nagrodziła pięć następujących filmów: Biecz, Familoki – Zabytkowe Osiedle Patronackie Kopalni Dębińsko, Muzeum Wsi Kieleckiej Park Etnograficzny w Tokarni, Twierdza Srebrna Góra i Zoo Łódź. Po raz pierwszy przyznano też wyróżnienia dla filmów promujących: Hotel Marriott Warszawa, Kraków, Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Narol, Wieżę widokową na Wielkiej Sowie i Warszawską Organizację Turystyczną. Wszystkie filmy zostaną opublikowane na profilu polska.travel.
Zwycięski spot Muzeum Wsi Kieleckiej można obejrzeć TUTAJ.