REGION
Biedronka wspiera małych producentów
Sieć sklepów Biedronka włącza się w akcję pomocy małym polskim firmom i organizuje akcję "Czas na wspieranie małych producentów". To kolejna inicjatywa, która ma na celu troskę o różne grupy społeczne w czasie epidemii koronawirusa.
Biedronka zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie lub z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową. "Teraz jest najlepszy moment na nawiązanie współpracy, która jednocześnie pomoże producentom przejść przez zawirowania gospodarcze. Sieć elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego" - czytamy w informacji prasowej.
Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało maksymalnie uproszczone. Żeby to zrobić wystarczy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy, który znajduje się na stronie akcji. Przedstawiciele sieci sami kontaktują się z zainteresowanymi w ciągu dwóch tygodni.
- Wiemy, że obecna sytuacja jest ogromnym wyzwaniem dla mniejszych polskich przedsiębiorców, dlatego chcemy im jasno powiedzieć "Bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki". W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę - tłumaczy Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Korzyści akcji odczują również klienci sklepów Biedronka. Dzięki niej zwiększy się różnorodność towaru, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach ich ulubionych sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie. Artykuły trafią nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie https://czasnapomaganie.biedronka.pl/maliproducenci