MIASTO
Targi mają nowe logo
Czerwony punkt podzielony na dwie półkule. Tak wygląda nowy logotyp Targów Kielce. Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych, to symbolika tego znaku.
- To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem i zmianami w branży wystawienniczej, a także najnowszymi trendami graficznymi. Logo jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku Targów Kielce, podkreślającym unikalny charakter ośrodka – informuje biuro prasowe kieleckiego ośrodka wystawienniczego.
Czerwony punkt już wcześniej się pojawiał w logotypach Targów Kielce. Jego obecność w nowym logo jest odniesieniem do poprzednich lat działalności ośrodka. Podkreśla wagę miejsca w przestrzeni, symbolizuje centrum spotkań w biznesie.
Znak odnosi się jednocześnie do uproszczonego obrazu kuli ziemskiej, podzielonej na dwie półkule, nawiązując do międzynarodowego charakteru kieleckiego ośrodka wystawienniczego. Nowe liternictwo zastosowane w logo jest wyrazem minimalizmu, który jest esencją biznesowego stylu.
Nowe logo Targów Kielce będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych.