MIASTO
Targi Kielce wśród najpopularniejszych marek w Polsce
Jak co roku, magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More zorganizował konkurs „Top Marka”. Wśród najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, które zajęły 180 miejsce w rankingu.
Ranking Top Marka obejmuje 500 brandów z kilkudziesięciu branż. Badanie skupia się na analizie medialności marek, uwzględniając przy tym ich obecność w prasie, radiu, telewizji czy mediach społecznościowych.
W tegorocznym rankingu imponujący wzrost zanotowały Targi Kielce. Awansowały bowiem z 295 na 180 miejsce, wyprzedzając przy tym np. takie tuzy jak... Pepsi-Cola. Z kolei w rankingu branży targowej zajęły drugie miejsce, ustępując jedynie swojemu odpowiednikowi z Poznania.
– Nasz awans jest efektem działań podjętych na przestrzeni kilku, a nawet kilkunastu lat. Oczywiście przyczynił się do tego również ostatni rok. W tym rankingu nie chodzi tylko i ilość publikacji, ale też ich wydźwięk. Wpływ na to ma nie tylko PR, ale również każdy inny wydział, bo wspólnie pracujemy na wizerunek naszej marki. Warto zauważyć, że Targi Kielce są własnością miasta, a jego działania mocno przyczyniają się do wzrostu rozpoznawalności. Kluczowa jest dla nas również sympatia i zaufanie jakim obdarzają nas mieszkańcy Kielc – mówi Agnieszka Wicha-Dauksza, dyrektor wydziału Public Relations w kieleckim ośrodku wystawienniczym.
Ranking Top Marka po istnieje już od 2007 roku.