Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

MIASTO

System kolejkowy czy internetowo-telefoniczny? 90 proc. kielczan wybiera drugą opcję

środa, 02 czerwca 2021 12:35 / Autor: Weronika Karyś
System kolejkowy czy internetowo-telefoniczny? 90 proc. kielczan wybiera drugą opcję
System kolejkowy czy internetowo-telefoniczny? 90 proc. kielczan wybiera drugą opcję
Weronika Karyś
Weronika Karyś

To już pewne – korzystający z usług wydziału komunikacji kielczanie wciąż będą umawiać wizyty telefonicznie lub poprzez specjalny portal. Za takim systemem opowiedziało się blisko 90 procent mieszkańców. Ankietę w tej sprawie wypełniło w sumie 238 osób.

Choć od wtorku, 1 czerwca, ratusz powrócił do „normalnego” funkcjonowania, niektóre kwestie pozostały bez zmian. - W trakcie pandemii mieszkańcy nauczyli się, że wiele spraw można załatwić szybko i sprawnie - telefonicznie lub przez internet. Taki sposób cenią przede wszystkim osoby korzystające z usług wydziału komunikacji – mówi Tomasz Porębski, rzecznik prezydenta Kielc.

W ankiecie udostępnionej przez miasto na stronie Idea Kielce za takim sposobem umawiania wizyt opowiedziało się aż 213 osób. Tylko dwudziestu pięciu mieszkańców stwierdziło, że woli robić to tradycyjnie – pobierając numerek i ustawiając się w kolejce.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO