MIASTO
System kolejkowy czy internetowo-telefoniczny? 90 proc. kielczan wybiera drugą opcję
To już pewne – korzystający z usług wydziału komunikacji kielczanie wciąż będą umawiać wizyty telefonicznie lub poprzez specjalny portal. Za takim systemem opowiedziało się blisko 90 procent mieszkańców. Ankietę w tej sprawie wypełniło w sumie 238 osób.
Choć od wtorku, 1 czerwca, ratusz powrócił do „normalnego” funkcjonowania, niektóre kwestie pozostały bez zmian. - W trakcie pandemii mieszkańcy nauczyli się, że wiele spraw można załatwić szybko i sprawnie - telefonicznie lub przez internet. Taki sposób cenią przede wszystkim osoby korzystające z usług wydziału komunikacji – mówi Tomasz Porębski, rzecznik prezydenta Kielc.
W ankiecie udostępnionej przez miasto na stronie Idea Kielce za takim sposobem umawiania wizyt opowiedziało się aż 213 osób. Tylko dwudziestu pięciu mieszkańców stwierdziło, że woli robić to tradycyjnie – pobierając numerek i ustawiając się w kolejce.