MIASTO
Studenci zajmą się marketingiem ECN
Studenci Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z II roku dziennikarstwa i komunikacji społecznej o specjalności wizerunek , promocja i reklama opracują gotową do wdrożenia i realizacji strategię komunikacji marki dla Energetycznego Centrum Nauki funkcjonującego w Kieleckim Parku Technologicznym.
Jak informuje dr Tomasz Chrząstek, dyrektor instytutu dziennikarstwa i informacji na UJK, zajęcia będą realizacją praktycznego profilu kształcenia. - To wartość dodana do tego, że studenci kształcą się w jakimś kierunku. Studiując zdobywają jednocześnie doświadczenie zawodowe i budują swoje portfolio. Coś, co kiedyś wydawało nam się kuriozalne, czyli wymaganie przez pracodawców doświadczenia już na początku kariery, dziś staje się możliwe. Co więcej, najlepsi dostaną płatne staże. Pozwolą one na budowanie kariery zawodowej, a być może w przyszłości zaowocują etatem - mówi dr Chrząstek.
Zajęcia, w ramach których studenci będą pracować nad strategią marketingową dla Energetycznego Centrum Nauki będą dodatkową, nie wliczającą się do praktyk, możliwością spróbowania swoich sił w zawodzie.