MIASTO
Praca administracji UJK. Rektor wydał komunikat
Jacek Semaniak, rektor UJK, wydał kolejne zarządzenie. Tym razem dotyczy ono pracy jednostek administracji uczelni.
- W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego większość budynków uczelni została zamknięta. Do niektórych dostęp jest ograniczony - mówi Piotr Burda, rzecznik prasowy UJK. - Obecnie posługujemy się głównie korespondencją elektroniczną, unikamy podań papierowych i bezpośredniego kontaktu ze studentami. Osoby pracujące w administracji wykonują swoje obowiązki głównie zdalnie. Mimo to uniwersytet nie przestaje funkcjonować. Pozostajemy w stałym kontakcie z pracownikami i studentami, z którymi komunikujemy się poprzez maile, Wirtualną Uczelnię oraz platformę e-learningową - dodaje.
Wszelkie dokumenty wymagające zachowania formy pisemnej, kierowane do administracji ogólnouczelnianej, należy składać w punkcie kancelaryjnym w budynku rektoratu.
Pełna treść zarządzenia: http://www.ujk.edu.pl/zarzadzenie_nr_51_2020.html