MIASTO
Nowy projekt promocyjny Kielc
Rusza nowa kampania wizerunkowa stolicy regionu pod nazwą Kielce Expo City – Kielce Miastem Wystaw. Dzięki niej będą promowane nie tylko te podmioty, z których jesteśmy znani w Polsce najbardziej, czyli Targi Kielce czy Vive Tauron Kielce, ale także instytucje kultury czy wydarzenia kulturalne.
- Nasze miasto może być śmiało kojarzone z branżą wystawienniczą. Kiedyś startując z pozycji wschodzącego ośrodka targowego, wspięliśmy się na pozycję wicelidera w Europie Środkowo-Wschodniej. Pracując nad koncepcją ExpoCity doszliśmy do wniosku, że nie można ograniczać się wyłącznie do ofert targowych, bo expo to również ciekawa oferta innych instytucji. Kielce mają również inne uznane marki, jak OFF Fashion, wystawy na Placu Artystów i wiele innych – mówi prezes zarządu Targów Kielce, Andrzej Mochoń.
W ramach kampanii ruszy specjalna platforma internetowa, na której będzie można zapoznać się z ofertą kulturalną oraz targową Kielc. - Jesteśmy miastem z ogromnym potencjałem. Miejscem, gdzie zawiera się nie tylko korzystne kontrakty, ale gdzie można wspaniale, aktywnie spędzić czas. Dlatego ten projekt ma pokazać mieszkańcom innych miast i cudzoziemcom, że Kielce są miastem dobrym do życia, przyjaznym dla przedsiębiorców i turystów. Ma pokazać, że można tu z powodzeniem prowadzić swój biznes, otrzymując profesjonalne wsparcie, uciekając równocześnie od korków, gwaru i spalin – dodaje prezydent Kielc, Wojciech Lubawski.
Inicjatorami projektu Kielce Expo City są Urząd Miasta oraz Targi Kielce.