MIASTO
NFZ ankietuje pacjentów


Jesteśmy zadowoleni z podstawowej pomocy lekarza rodzinnego, czy nie? Poziom satysfakcji pacjenta ze świadczonych usług w państwowych poradniach sprawdzą ankiety Narodowego Funduszu Zdrowia. Formularz można wypełnić na stronie NFZ bądź w jego wojewódzkich oddziałach.
Badanie ankietowe dotyczy pomocy uzyskanej w ostatnich 12 miesiącach w ramach podstawowej opieki zdrowotnej refundowanej przez NFZ. Ankieta składa się z 23 pytań, a jej wypełnienie zajmuje około czterech minut. Pytania dotyczą głównie kwestii organizacji udzielania świadczeń. Wynik ankiet ma powiedzieć Funduszowi co zdaniem pacjentów trzeba poprawić w świadczeniu usług w poradniach rodzinnych. – Absolutnie nie chcemy oceniać pracy lekarzy. Chcemy usprawnić organizację udzielania świadczeń – podkreśla Zofia Wilczyńska, dyrektor kieleckiego oddziału NFZ.
Ankieta jest skierowana tylko i wyłącznie do pacjentów i jest dobrowolna. Jak mówi Beata Szczepanek, rzecznik NFZ w Kielcach pilotażowa odsłona badania już ruszyła. Dodaje, że ankiety zostały wydrukowane i wyłożone w siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Jana Pawła II w Kielcach. Chętni mogą wziąć udział w badaniu ankietowym przez internet.
Badanie satysfakcji pacjenta potrwa 3 tygodnie. W przyszłości ma być powtarzane. Tutaj znajdują się szczegóły i elektroniczna wersja ankiety.





![[FOTO] Modlitwą i kwiatami uczcili pamięć bohaterów](/media/k2/items/cache/4db1f40fe33aa53b8539d0a1b61c54f9_L.jpg)

![[FOTO] Rekonstruktorzy pamiętali o powstańcach](/media/k2/items/cache/21e8d9fc09bca05258670ea70a7b3287_L.jpg)
![[FOTO+WIDEO] Kielce upamiętniły rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego](/media/k2/items/cache/02f0072e44b993934e0f21a341c41297_L.jpg)