MIASTO
IDS zakończona. „Telegraf” z nową marką!
Cały efekt pracy nad projektami dla miasta, czyli system spójnej komunikacji wizualnej na Rynku możemy zobaczyć na specjalnej wystawie. Miejskie Imago, bo tak nazwano ekspozycję już ustawione zostało nieopodal ratusza. Pojawił się też pomysł stworzenia mobilnej aplikacji, która dokładnie segreguje firmy w ścisłym centrum Kielc.
Przez cały kurs włoskiej szkoły projektowania tajemnicą owiane były działania na rzecz Piekarni pod Telegrafem. Na finalnej prezentacji podsumowującej IDS dowiedzieliśmy się, że chodzi o całkiem nową markę, z którą piekarnia wchodzi na rynek. Marka Familly będzie kierowana zarówno na rynek polski jak i zagraniczny. Miejsce znajdzie w dużych centrach handlowych. Projektanci stworzyli logo, wygląd opakowań na produkty oraz hasło.
Włoska Szkoła Projektowania realizowana była przez Instytut Designu w Kielcach wraz ze Scuola Italiana Design w Padwie. Włosi zapewnili wsparcie przez cały proces projektowania.
Firmy współpracujące z projektem otrzymały podziękowania i certyfikaty. Uczestnicy również otrzymali dyplomy za udział w IDS.