Wyprzedaż wystawy "Lekcja dizajnu"
W pierwsze dwa tygodnie października w Galerii Głównej Instytutu Dizajnu odbędzie się wyprzedaż obiektów z wystawy Lekcja dizajnu, prezentującej polskie projekty tworzone z myślą o dzieciach.
Od wtorku, 2 października miłośnicy polskiego dizajnu będą mogli wziąć udział w podsumowaniu wystawy i jej siedmiu odsłon w różnych miastach Polski. W ciągu dwóch lat ekspozycje odwiedziło tysiące zwiedzających, przy okazji wernisaży odbywały się warsztaty i oprowadzania kuratorskie. Szerokie zainteresowanie tematem i obiektami skłoniło organizatorów do tego, żeby podsumować projekt w sposób szczególny i zorganizować wyprzedaż eksponatów po niższych cenach. Obniżka cen wynosi nawet do 50%. Wyprzedaż zakończy się 14 października o 18.
Wystawa „Lekcja dizajnu” to subiektywny przegląd polskich marek, które tworzą z myślą o dzieciach. Twórcy, których produkty prezentowane były na wystawie to zazwyczaj małe, rodzinne lub jednoosobowe firmy. Ich członkowie kultywują rzemieślnicze tradycje i przekazują doświadczenie z pokolenia na pokolenie, co przekłada się na jakość wyrobów. “Lekcja dizajnu” pokazała różnorodną ofertę polskich projektantów takich jakmeble, elementy wyposażenia wnętrz, dekoracje, zabawki i ubrania.
W wyprzedaży będą brać udział m.in. BAJO wooden toys, Bastama.pl, Beza Projekt, FAM FARA, Joanna Rusin, minimetry.pl, Miuki, Nogistonogi, Olga Szymańska, Pani Jurek, planeco.pl, Śnimisiee, Tiku tiku, UAU project dla Brambla i Wooden Story.