CIEKAWOSTKI
Przyjdź na otwarcie salonu Recman w Galerii Korona i skorzystaj z powitalnego rabatu!
Marka Recman, kreująca kanony nowoczesnej elegancji w modzie męskiej, otwiera drugi salon w Kielcach! Przyjdź w dniach 28-30 września do Galerii Korona i zgarnij 20% rabat na nieprzecenione produkty przy zakupie co najmniej dwóch sztuk. Nie przegap takiej okazji i skompletuj w salonie Recman swoją męską garderobę!
Ponad 35 lat na polskim rynku
Recman to jeden z najbardziej rozpoznawalnych, polskich producentów mody męskiej, od ponad 35 lat cieszący się uznaniem Klientów. Markę wyróżniają odniesienia do klasycznego męskiego stylu, tworzenie kolekcji na bazie wysokiej jakości tkanin i dodatków oraz wieloletnie doświadczenie w krawiectwie męskim. Projektanci Recman wyznaczają trendy mody męskiej, z najwyższą starannością pracując nad każdym detalem i w autorski sposób odnosząc się do obowiązujących trendów mody męskiej.
Flagowym wyrobem marki Recman są garnitury oraz marynarki szyte z wysokogatunkowych materiałów. W asortymencie znajdują się również np.. kurtki i płaszcze, swetry, koszule, spodnie, obuwie oraz stylowe akcesoria. W odpowiednim wyborze stroju na każdą okazję odwiedzającym pomogą profesjonalni doradcy i styliści, z których słyną salony Recman.
Elegancki sport nie może obyć się bez doskonale skrojonych garniturów
W 2011 roku Recman został Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie ziemnym. Od tego czasu marka zaczęła być kojarzona z tym prestiżowym sportem. Perfekcyjnie skrojone garnitury z logo marki służą naszym tenisistom poza kortem, np. podczas konferencji prasowych i oficjalnych spotkań. Polski tenis ma potencjał, a dowodem na to jest oszałamiający sukces ambasadora marki Recman, Łukasza Kubota, najwyżej klasyfikowany polski tenisista w rankingu deblowym ATP, triumfator Australian Open 2014 oraz Wimbledonu 2017 w grze podwójnej.
Ponad 250 tysięcy złotych na realizację dziecięcych marzeń
Marka angażuje się także w akcje społeczne. Od 2014 r. Recman współpracuje z Fundacją Mam Marzenie, wraz z którą realizuje projekt Muszka Marzeń. Zasady akcji są proste: każde 5 zł ze sprzedaży muszki Mosca firma przeznacza na realizację dziecięcego marzenia. W ten sposób udało się sfinansować zakup komputera, wycieczkę do Legolandu czy wyjazd na mecz Barcelony. Dzięki zaangażowaniu klientów i pracowników firmy Recman przekazał na konto Fundacji ponad 250 000 zł, co przełożyło się na realizację aż kilkudziesięciu marzeń.
Wyrazem męskości jest nie tylko charakter czy wygląd, ale także odpowiedzialność za własne zdrowie
Marka Recman stworzyła kampanię pod hasłem Męska Sprawa na rzecz jednej z najbardziej rozpoznawalnych fundacji w Polsce – Rak’n’Roll – przekazując wsparcie finansowe na poczet jej działań. W komunikacji skierowanej do mężczyzn Recman chce pokazać jak dbać o zdrowie i zachęcić ich do badań profilaktycznych. Działania te nie wymagają dużej ilości czasu, a pewność bycia zdrowym, którą zapewniają, jest bezcenna.